Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze VOLVO met kenteken: TN-081-Z de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van TN-081-Z.
Schademelding maken voor TN-081-Z? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor TN-081-Z zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met TN-081-Z. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor TN-081-Z zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.
Wij hebben 45.851 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
VOLVO XC60
Algemene informatie
Kenteken | TN-081-Z |
Merk | VOLVO |
Model | XC60 |
Kleur | Wit |
Bouwjaar | 29-08-2017 |
Nieuwprijs | € 92.990 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 246 kW / 335 PK |
0-100km/h | 6,9 seconden |
Topsnelheid | 210 km/h |
Transmissie | 8 v., sequentiële automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 29-08-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | 246 kW / 335 PK bij 5700 rpm |
Koppel | 400 Nm bij 2100 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1969cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 176 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken TN-081-Z | Ja |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware bevat een fout. Mogelijk gevolg De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word Herstel De bij een ongeval automatisch doorgegeven locatie, die via Volvo On Call naar de alarmcentrale word |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 88.347 |
Omschrijving De elektrisch bedienbare hefarmen van de achterklep kunnen in koud klimaat bevriezen en slecht gaan Mogelijk gevolg Een interne veer kan loskomen en met aanzienlijke kracht in achterwaardse richting wegspringen. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt eerst geinformeerd en op een later moment |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 166.977 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van VOLVO XC60 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 15.298 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4644 mm |
Voertuig breedte | 1891 mm |
Voertuig hoogte | 1713 mm |
Wielbasis | 2774 mm |
Spoorbreedte voor | 1632 mm |
Spoorbreedte achter | 1632 mm |
Massa rijklaar | 2002 kg |
Massa ledig voertuig | 1902 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2400 kg |
Maximale kogeldruk | 90 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven, 328 mm |
Remmen achter | schijven, 302 mm |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 29-08-2017 |
Eerste afgifte in Nederland | 28-09-2018 |
Laatste tenaamstelling | 20-10-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 235/60R18 |
235
60
R18
|
Achterbanden | 235/60R18 |
235
60
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties