Zoek op kenteken:

vandaag 82 meldingen
laatste update: 23-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze VOLVO met kenteken: PZ-221-K de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van PZ-221-K.

Schademelding maken voor PZ-221-K? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor PZ-221-K zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met PZ-221-K. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor PZ-221-K zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.

Wij hebben 42.152 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

VOLVO V40

Toegevoegd op: 2 november 2023

Algemene informatie

Kenteken PZ-221-K
Merk VOLVO
Model V40
Kleur Zwart
Bouwjaar 28-09-2016
Nieuwprijs € 48.626
Brandstof Diesel
Vermogen 140 kW / 191 PK
0-100km/h 7,2 seconden
Topsnelheid 230 km/h
Transmissie 8 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 08-12-2023

Motor en milieu

Vermogen 140 kW / 191 PK bij 4250 rpm
Koppel 400 Nm bij 1750 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1969cc
Verbruik stad 5 l/100km
Verbruik snelweg 3.7 l/100km
CO2-uitstoot 109 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 08-12-2022 om 15:55
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 29-11-2021 om 16:07
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd op: 18-11-2020 om 10:17
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 14-10-2019 om 13:01
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 02-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 24-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 1 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken PZ-221-K Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
De ontstekers voor de bestuurders-, passagiers- en de zijairbags zijn onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
Het niet ontplooien van de airbags.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 8.205
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren, sensoren worden gereinigd en het koelsysteem van de uitlaatgasrecirculatie, het EGR-systeem, wordt aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 159.736
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van VOLVO V40 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 5.753
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4369 mm
Voertuig breedte 1802 mm
Voertuig hoogte 1445 mm
Wielbasis 2647 mm
Spoorbreedte voor 1551 mm
Spoorbreedte achter 1551 mm
Massa rijklaar 1486 kg
Massa ledig voertuig 1386 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 700 kg
Aanhanger geremd 1500 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 300 mm
Remmen achter schijven, 280 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 28-09-2016
Eerste afgifte in Nederland 06-10-2017
Laatste tenaamstelling 16-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 205/55R16
205
55
R16
Achterbanden 205/55R16
205
55
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 205/55R16
Achterband 205/55R16

Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
PZ-221-K
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport