Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze VOLVO met kenteken: H-781-FS de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van H-781-FS.
Schademelding maken voor H-781-FS? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor H-781-FS zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met H-781-FS. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor H-781-FS zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.
Wij hebben 46.136 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.458)
- - PEUGEOT(83.483)
- - RENAULT(80.120)
- - OPEL(79.045)
- - FORD(73.560)
- - MERCEDES-BENZ(72.921)
- - BMW(68.361)
- - TOYOTA(66.791)
- - AUDI(55.428)
- - CITROEN(46.359)
- - VOLVO(46.136)
- - KIA(42.300)
- - FIAT(38.694)
- - HYUNDAI(32.874)
- - SEAT(30.524)
- - NISSAN(28.470)
- - SUZUKI(26.692)
- - SKODA(26.410)
- - MINI(19.597)
- - MAZDA(19.362)
- - MITSUBISHI(14.208)
- - DACIA(7.459)
- - LAND ROVER(7.396)
- - CHEVROLET(7.378)
- - HONDA(7.049)
- - PORSCHE(6.881)
- - TESLA(6.500)
- - ALFA ROMEO(6.150)
- - LYNK&CO(4.609)
- - DAIHATSU(4.207)
- - LEXUS(3.703)
- - JEEP(3.530)
- - SAAB(3.081)
- - JAGUAR(2.963)
- - MG(2.420)
- - SMART(2.328)
- - SUBARU(2.266)
- - DODGE(1.841)
- - IVECO(1.499)
- - CUPRA(1.313)
VOLVO XC60
Algemene informatie
Kenteken | H-781-FS |
Merk | VOLVO |
Model | XC60 |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 17-01-2020 |
Nieuwprijs | € 71.432 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 184 kW / 251 PK |
0-100km/h | 6,9 seconden |
Topsnelheid | 210 km/h |
Transmissie | 8 v., automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 17-01-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 184 kW / 251 PK bij 5400 rpm |
Koppel | 350 Nm bij 1800 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1969cc |
Verbruik stad | 8.7 l/100km |
Verbruik snelweg | 5.5 l/100km |
CO2-uitstoot | 152 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 17-01-2020 tot 17-01-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK. |
Internet geschiedenis
Website | Marktnet.nl |
Datum | 12-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 28-08-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken H-781-FS | Ja |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving Wanneer de startmotor (12 Volt) van het voertuig wordt gebruikt bij een omgevingstemperatuur van 5 graden Celsius of lager volgt een onjuiste berekening van de motorsoftware (fout in de motorsoftware). Mogelijk gevolg De klant merkt na het starten geen of zeer lage prestaties van de motor, dit leidt tot verlies van het vermogen van de motor tijdens het rijden. Na het opnieuw starten kan dit nog steeds aanwezig zijn. Er worden geen foutcodes gelogd. Herstel De voertuigen krijgen een update met nieuwe, verbeterde software. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 550 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Omschrijving Het Automatic Emergency Brakesystem werkt mogelijk niet zoals het is bedoeld in bepaalde situaties en bij bepaalde temperaturen. Mogelijk gevolg Het AEB-systeem remt de auto niet automatisch af zoals bedoelt in noodsituaties voor bepaalde objecten, voetgangers, en fietsers. Het collision Warning systeem zal in geval van voetgangers en fietsers wel het waarschuwingsgeluid en lichtindicatie aan de bestuurder geven en remondersteuning bieden. Herstel Voertuigeigenaren worden verzocht een afspraak te maken bij de merk-dealer. Gecorrigeerde software wordt dan geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 736.500 |
Omschrijving De moer van de voorste wisserarm zit mogelijk niet goed vast. Als gevolg blijft de wisserarm niet in de juiste positie. Mogelijk gevolg Verminderen van de wisserfunctie en verminderen van het zicht op de weg. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De moer van de voorruitwisser wordt dan goed vastgedraaid. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 535.751 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4688 mm |
Voertuig breedte | 1902 mm |
Voertuig hoogte | 776 mm |
Wielbasis | 2865 mm |
Spoorbreedte voor | 1653 mm |
Spoorbreedte achter | 1653 mm |
Massa rijklaar | 1850 kg |
Massa ledig voertuig | 1750 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2300 kg |
Maximale kogeldruk | 110 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | bladveren |
Remmen voor | gev. schijven, 328 mm |
Remmen achter | schijven, 302 mm |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 17-01-2020 |
Eerste afgifte in Nederland | 17-01-2020 |
Laatste tenaamstelling | 11-11-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 235/60R18 |
235
60
R18
|
Achterbanden | 235/60R18 |
235
60
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties