Zoek op kenteken:

vandaag 48 meldingen
laatste update: 01-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze VOLVO met kenteken: 66-GKT-2 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van 66-GKT-2.

Schademelding maken voor 66-GKT-2? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 66-GKT-2 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 66-GKT-2. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 66-GKT-2 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.

Wij hebben 43.398 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

VOLVO V70

Toegevoegd op: 28 februari 2024

Algemene informatie

Kenteken 66-GKT-2
Merk VOLVO
Model V70
Kleur Grijs
Bouwjaar 18-07-2008
Nieuwprijs € 55.954
Brandstof Benzine
Vermogen 147 kW / 200 PK
0-100km/h 8,1 seconden
Topsnelheid 230 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 11-01-2025

Motor en milieu

Vermogen 147 kW / 200 PK bij 4800 rpm
Koppel 300 Nm bij 1500 rpm
Aantal cilinders 5
Cilinderinhoud 2521cc
Verbruik stad 13.1 l/100km
Verbruik snelweg 7.1 l/100km
CO2-uitstoot 222 g/km
Zuinigheidslabel D

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 10-01-2024 om 10:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 05-01-2023 om 16:06
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 05-01-2022 om 14:55
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 11-01-2021 om 10:58
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 06-01-2020 om 11:57
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 07-01-2019 om 09:34
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 04-01-2018 om 09:57
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK goedgekeurd op: 10-01-2017 om 13:37
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK gekeurd op: 01-04-2016 om 15:57
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht/ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 2 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 28-02-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 1 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 66-GKT-2 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De veiligheidsgordelkabel van de voorstoelen kunnen uitrekken en de bevestiging van de veiligheidskabel kan breken.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.183.701

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4823 mm
Voertuig breedte 1861 mm
Voertuig hoogte 1540 mm
Wielbasis 2816 mm
Spoorbreedte voor 1586 mm
Spoorbreedte achter 1586 mm
Massa rijklaar 1663 kg
Massa ledig voertuig 1563 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 1800 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 18-07-2008
Eerste afgifte in Nederland 18-07-2008
Laatste tenaamstelling 21-02-2024

Bandenmaten

Voorbanden 225/55R16
225
55
R16
Achterbanden 225/55R16
225
55
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 225/55R16
Achterband 225/55R16

Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
66-GKT-2
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport