Zoek op kenteken:

vandaag 66 meldingen
laatste update: 25-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze VOLVO met kenteken: 3-XTL-76 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide VOLVO rapport van 3-XTL-76.

Schademelding maken voor 3-XTL-76? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 3-XTL-76 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 3-XTL-76. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 3-XTL-76 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze VOLVO.

Wij hebben 42.514 VOLVO meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

VOLVO V40

Toegevoegd op: 15 december 2023

Algemene informatie

Kenteken 3-XTL-76
Merk VOLVO
Model V40
Kleur Zwart
Bouwjaar 31-10-2014
Nieuwprijs € 33.149
Brandstof Diesel
Vermogen 140 kW / 191 PK
Importauto Nee
APK tot 31-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 140 kW / 191 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1969cc
Verbruik stad 3.8 l/100km
Verbruik snelweg 3 l/100km
CO2-uitstoot 85 g/km
Zuinigheidslabel A

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 26-10-2023 om 15:20
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
Aandachtspunt 2 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen
APK goedgekeurd na reparatie op: 13-10-2022 om 15:18
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd op: 07-09-2021 om 15:08
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 22-10-2020 om 11:06
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 31-10-2019 om 14:28
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 26-10-2018 om 11:11
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 27-10-2017 om 12:08
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 15-12-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 6 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 09-04-2021
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 3-XTL-76 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle voorkomende omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in de luchtinlaatleiding optreden en kan het kunststof inlaatspruitstuk vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Wegvallen van het vermogen van de motor en in de motorruimte kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt over het mogelijke defect, gevaar en de nog in ontwikkeling zijnde herstelmaatregel geinformeerd. Zodra de herstelmaatregel beschikbaar is wordt de voertuigeigenaar opnieuw benaderd voor het laten herstellen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 507.353
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren en sensoren worden gereinigd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 88.983
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van het motormanagement werkt niet optimaal bij alle omstandigheden. Hierbij kan vervuiling in het inlaatsysteem ontstaan en kan het kunststof inlaatkanaal vervormen en smelten.

Mogelijk gevolg
Niet goed lopen/inhouden van de motor, ontstaan van brand bij de motor.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal aangepaste software installeren en sensoren worden gereinigd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 88.983
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het vullen van koelvloeistof in het motorkoelsysteem kan een risico vormen voor ingesloten lucht in het koelsysteem, wat kan leiden tot onvoldoende koeling van de motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 190.515
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het koelsysteem is niet zelfontluchtend. Als gevolg kan er tijdens reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij onjuist uitgevoerde werkzaamheden lucht in het koelsysteem blijven. Hierdoor kan de EGR-koeler en de behuizing oververhitten of smelten.

Mogelijk gevolg
Brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze brengt dan een ontluchtingsslang aan in het koelsysteem.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 10.582

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 437 mm
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 265 mm
Spoorbreedte voor 156 mm
Spoorbreedte achter 155 mm
Massa rijklaar 1464 kg
Massa ledig voertuig 1364 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 700 kg
Aanhanger geremd 1500 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 31-10-2014
Eerste afgifte in Nederland 31-10-2014
Laatste tenaamstelling 18-11-2021
3-XTL-76
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport