Zoek op kenteken:

vandaag 283 meldingen
laatste update: 23-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze TOYOTA met kenteken: JR-770-Z de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide TOYOTA rapport van JR-770-Z.

Schademelding maken voor JR-770-Z? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor JR-770-Z zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met JR-770-Z. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor JR-770-Z zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze TOYOTA.

Wij hebben 60.305 TOYOTA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

TOYOTA PRIUS

Toegevoegd op: 3 november 2023

Algemene informatie

Kenteken JR-770-Z
Merk TOYOTA
Model TOYOTA PRIUS
Kleur Wit
Bouwjaar 22-12-2015
Nieuwprijs € 37.115
Brandstof Benzine / Elektriciteit
Vermogen 73 kW / 99 PK
0-100km/h 10,4 seconden
Topsnelheid 180 km/h
Importauto Ja
APK tot 01-02-2024

Motor en milieu

Vermogen 73 kW / 99 PK bij 5200 rpm
Koppel 207 Nm bij 2800 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1798cc
Verbruik stad 3.9 l/100km
Verbruik snelweg 3.7 l/100km
CO2-uitstoot 89 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 27-12-2022 om 14:00
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 01-02-2022 om 16:29
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 01-02-2021 om 13:52
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-01-2020 om 10:06
Aandachtspunt 1 Bandenspanning op 1 as niet gelijk
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld
APK goedgekeurd na reparatie op: 31-01-2019 om 12:00
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK goedgekeurd op: 30-01-2018 om 12:17
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 05-01-2017 om 12:50
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 06-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 31-08-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken JR-770-Z Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kunststof behuizing van het brandstoftankkoolstoffilter is niet juist vormgegeven. Hierdoor kan e

Mogelijk gevolg
Benzinedampen kunnen vrijkomen en er kan brandstoflekkage optreden bij een volle brandstoftank.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 712.607
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij mogelijke interne storingen in het Intelligent Power Module (IPM), kan het hybride systeem van het voertuig de ?noodloop? niet activeren.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hiervan kan het hybride systeem het voertuig tijdens het rijden uitschakelen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het vervangen de software van de power management ECU.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 203.629

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA TOYOTA PRIUS modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 878
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4460 mm
Voertuig breedte 1745 mm
Voertuig hoogte 1480 mm
Wielbasis 2700 mm
Spoorbreedte voor 1525 mm
Spoorbreedte achter 1525 mm
Massa rijklaar 1440 kg
Massa ledig voertuig 1340 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 22-12-2015
Eerste afgifte in Nederland 08-07-2016
Laatste tenaamstelling 18-08-2023

Bandenmaten

Voorbanden 195/65R15
195
65
R15
Achterbanden 195/65R15
195
65
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 195/65R15
Achterband 195/65R15

Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
JR-770-Z
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport