Zoek op kenteken:

vandaag 20 meldingen
laatste update: 23-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze TOYOTA met kenteken: 57-NKV-8 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide TOYOTA rapport van 57-NKV-8.

Schademelding maken voor 57-NKV-8? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 57-NKV-8 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 57-NKV-8. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 57-NKV-8 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze TOYOTA.

Wij hebben 60.226 TOYOTA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

TOYOTA YARIS

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 57-NKV-8
Merk TOYOTA
Model TOYOTA YARIS
Kleur Beige
Bouwjaar 06-10-2010
Nieuwprijs € 12.500
Brandstof Benzine
Vermogen 51 kW / 69 PK
0-100km/h 15,7 seconden
Topsnelheid 155 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 05-10-2023

Motor en milieu

Vermogen 51 kW / 69 PK bij 6000 rpm
Koppel 93 Nm bij 3600 rpm
Aantal cilinders 3
Cilinderinhoud 998cc
Verbruik stad 6 l/100km
Verbruik snelweg 4.5 l/100km
CO2-uitstoot 115 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 05-10-2022 om 15:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 30-09-2021 om 15:25
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd op: 05-10-2020 om 15:53
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 04-10-2019 om 14:56
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 04-10-2017 om 11:13
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 13-10-2016 om 14:58
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 08-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 24-03-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 57-NKV-8 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.552.427
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de hoofdschakelaar van de elektrische raambediening die aan de binnenzijde van het bestuurdersrpo

Mogelijk gevolg
Als gevolg van slijtage en vocht kan er kortsluiting ontstaan. Hierdoor kan de hoofdschakelaar overv

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.106.202

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 3785 mm
Voertuig breedte 1695 mm
Voertuig hoogte 1530 mm
Wielbasis 2460 mm
Spoorbreedte voor 1480 mm
Spoorbreedte achter 1480 mm
Massa rijklaar 1060 kg
Massa ledig voertuig 960 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 70 kg
Aanhanger ongeremd 530 kg
Aanhanger geremd 750 kg
Maximale kogeldruk 50 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter trommels

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 06-10-2010
Eerste afgifte in Nederland 06-10-2010
Laatste tenaamstelling 02-05-2023

Bandenmaten

Voorbanden 185/60R15
185
60
R15
Achterbanden 185/60R15
185
60
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 185/60R15
Achterband 185/60R15

Het eerste getal (185) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
57-NKV-8
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport