Zoek op kenteken:

vandaag 124 meldingen
laatste update: 23-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze TOYOTA met kenteken: 29-ZSZ-3 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide TOYOTA rapport van 29-ZSZ-3.

Schademelding maken voor 29-ZSZ-3? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 29-ZSZ-3 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 29-ZSZ-3. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 29-ZSZ-3 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze TOYOTA.

Wij hebben 60.305 TOYOTA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

TOYOTA YARIS

Toegevoegd op: 2 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 29-ZSZ-3
Merk TOYOTA
Model TOYOTA YARIS
Kleur Grijs
Bouwjaar 28-12-2011
Nieuwprijs € 13.867
Brandstof Benzine
Vermogen 51 kW / 69 PK
0-100km/h 15,3 seconden
Importauto Ja
APK tot 28-12-2023

Motor en milieu

Vermogen 51 kW / 69 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 3
Cilinderinhoud 998cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 110 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 20-12-2022 om 13:27
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 17-12-2021 om 10:41
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK afgekeurd op: 13-12-2021 om 14:08
Aandachtspunt 1 Voertuig komt niet overeen met register (geen VIN)
APK goedgekeurd op: 08-12-2020 om 11:30
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-12-2019 om 10:35
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-12-2017 om 11:22
Aandachtspunt 1 Ruitensproeierinstallatie werkt niet
Aandachtspunt 2 Spiegel ondeugdelijk bevestigd
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 02-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 02-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 29-ZSZ-3 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752
Terugroepactie 1
Omschrijving
Een onderdeel van de elektronische regeleenheid van de stuurbekrachtiging is tijdens het productiepr

Mogelijk gevolg
Uitval van de stuurbekrachtiging. Hierdoor moet er meer stuurkracht uitgeoefend worden om het stuur

Herstel
De distributeur roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te v
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 46.651
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurdersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opgebouwd.

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden en i

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 2.221.752

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van TOYOTA TOYOTA YARIS modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag -
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 145 mm
Spoorbreedte achter 144 mm
Massa rijklaar 1049 kg
Massa ledig voertuig 949 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 522 kg
Aanhanger geremd 750 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 28-12-2011
Eerste afgifte in Nederland 01-03-2013
Laatste tenaamstelling 23-10-2023
29-ZSZ-3
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport