Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze SUZUKI met kenteken: GT-506-J de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide SUZUKI rapport van GT-506-J.
Schademelding maken voor GT-506-J? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GT-506-J zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GT-506-J. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor GT-506-J zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze SUZUKI.
Wij hebben 25.120 SUZUKI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(143.643)
- - PEUGEOT(78.556)
- - RENAULT(75.606)
- - OPEL(74.523)
- - FORD(69.181)
- - MERCEDES-BENZ(68.953)
- - BMW(64.669)
- - TOYOTA(62.566)
- - AUDI(52.463)
- - CITROEN(43.801)
- - VOLVO(43.518)
- - KIA(39.819)
- - FIAT(36.476)
- - HYUNDAI(31.109)
- - SEAT(28.909)
- - NISSAN(26.892)
- - SUZUKI(25.120)
- - SKODA(24.847)
- - MINI(18.440)
- - MAZDA(18.303)
- - MITSUBISHI(13.431)
- - LAND ROVER(7.009)
- - CHEVROLET(6.973)
- - DACIA(6.972)
- - HONDA(6.650)
- - PORSCHE(6.576)
- - TESLA(5.941)
- - ALFA ROMEO(5.840)
- - LYNK&CO(4.205)
- - DAIHATSU(3.973)
- - LEXUS(3.503)
- - JEEP(3.305)
- - SAAB(2.945)
- - JAGUAR(2.830)
- - MG(2.292)
- - SMART(2.220)
- - SUBARU(2.139)
- - DODGE(1.727)
- - IVECO(1.401)
- - BMW I(1.233)
SUZUKI (J)
Algemene informatie
Kenteken | GT-506-J |
Merk | SUZUKI |
Model | SUZUKI (J) |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 09-03-2001 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 61 kW / 83 PK |
Importauto | Ja |
APK tot | 22-04-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | 61 kW / 83 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1328cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Band beschadigd |
Aandachtspunt 2 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt |
Aandachtspunt 3 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 4 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 5 Lichtbeeld dimlicht onjuist |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Aandachtspunt 2 Parkeerrem/vastzetinrichting werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 3 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 4 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 1 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Aandachtspunt 1 Trommel-/schijfrem draait niet/onvoldoende vrij |
Aandachtspunt 2 Remverschil op 1 as te groot |
Aandachtspunt 3 Verplicht licht/retroreflector niet vlgs voorschrift |
Internet geschiedenis
Website | Marktnet.nl |
Datum | 27-05-2024 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 27-05-2024 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 19 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 11-05-2021 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 14 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 03-12-2020 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 14 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken GT-506-J | Ja |
Omschrijving Het vet in het contactslot kan na jarenlang zeer frequent gebruik, 20-30 maal starten per dag, door Mogelijk gevolg Hierdoor is het mogelijk dat het vet verbrand. In het ergste geval kan er brand ontstaan in het cont Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 85.427 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van SUZUKI SUZUKI (J) modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 2.461 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 142 mm |
Spoorbreedte achter | 142 mm |
Massa rijklaar | 955 kg |
Massa ledig voertuig | 855 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 350 kg |
Aanhanger geremd | 800 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 09-03-2001 |
Eerste afgifte in Nederland | 24-08-2015 |
Laatste tenaamstelling | 24-05-2024 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties