Zoek op kenteken:

vandaag 30 meldingen
laatste update: 18-12-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze SUBARU met kenteken: JB-353-T de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide SUBARU rapport van JB-353-T.

Schademelding maken voor JB-353-T? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor JB-353-T zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met JB-353-T. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor JB-353-T zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze SUBARU.

Wij hebben 2.399 SUBARU meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

SUBARU FORESTER

Toegevoegd op: 14 december 2023

Algemene informatie

Kenteken JB-353-T
Merk SUBARU
Model FORESTER
Kleur Wit
Bouwjaar 15-03-2016
Nieuwprijs € 41.789
Brandstof Benzine
Vermogen 110 kW / 150 PK
0-100km/h 11,8 seconden
Topsnelheid 192 km/h
Importauto Nee
APK tot 06-04-2024

Motor en milieu

Vermogen 110 kW / 150 PK bij 12400 rpm
Koppel 198 Nm bij 4200 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1995cc
Verbruik stad 8.1 l/100km
Verbruik snelweg 5.5 l/100km
CO2-uitstoot 150 g/km
Zuinigheidslabel D

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 17-03-2022 om 13:30
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 06-04-2020 om 14:35
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website NederlandMobiel.nl
Datum 14-12-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: NederlandMobiel.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 04-12-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken JB-353-T Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het mogelijke verlies van klemkracht van de stekker verbinding aan de sensor in de stoel.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het signaal van de passagiers detectie systeem niet doorkomen en wordt de airbag gedeactiveerd.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bedrading controleren en indien defect vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 448.432
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het mogelijke verlies van klemkracht van de stekker verbinding aan de sensor in de stoel.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het signaal van de passagiers detectie systeem niet doorkomen en wordt de airbag gedeactiveerd.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de bedrading controleren en indien defect vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 448.432

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4595 mm
Voertuig breedte 1795 mm
Voertuig hoogte 1735 mm
Wielbasis 2640 mm
Spoorbreedte voor 1545 mm
Spoorbreedte achter 1545 mm
Massa rijklaar 1600 kg
Massa ledig voertuig 1500 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2000 kg
Maximale kogeldruk 80 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter onafh., dubb.dr.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 15-03-2016
Eerste afgifte in Nederland 15-03-2016
Laatste tenaamstelling 06-11-2023

Bandenmaten

Voorbanden 225/60R17
225
60
R17
Achterbanden 225/60R17
225
60
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 225/60R17
Achterband 225/60R17

Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
JB-353-T
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport