Zoek op kenteken:

vandaag 129 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze OPEL met kenteken: SR-320-K de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide OPEL rapport van SR-320-K.

Schademelding maken voor SR-320-K? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor SR-320-K zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met SR-320-K. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor SR-320-K zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze OPEL.

Wij hebben 78.598 OPEL meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

OPEL AMPERA-E

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken SR-320-K
Merk OPEL
Model AMPERA-E
Kleur Zwart
Bouwjaar 29-05-2018
Nieuwprijs € 47.547
Brandstof Elektriciteit
0-100km/h 7,3 seconden
Topsnelheid 150 km/h
Importauto Nee
APK tot 29-05-2024

Motor en milieu

Vermogen kW / PK bij 360 rpm
Koppel 360 Nm
Actieradius 520 km km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 04-05-2022 om 13:51
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 26-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken SR-320-K Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door versnelde slijtage van de stuurkolomonderdelen ontstaat metaalgruis. Hierdoor kan de stuurkolom

Mogelijk gevolg
Indien de stuurkolom blokkeert is het voertuig onbestuurbaar.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de stuurk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 4.354
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan.

Herstel
De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken.

Mogelijk gevolg
Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009).

Herstel
Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555
Terugroepactie 1
Omschrijving
De vloerisolatie is bij activeren van de gordelspanner niet bestand tegen de hete gassen die dan vrijkomen.

Mogelijk gevolg
brand

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een bescherming toevoegen aan de betreffende vloerisolatie en een afdekking op de gordelspanner.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 9.555

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4164 mm
Voertuig breedte 1765 mm
Voertuig hoogte 1594 mm
Wielbasis 2600 mm
Spoorbreedte voor 1507 mm
Spoorbreedte achter 1507 mm
Massa rijklaar 1691 kg
Massa ledig voertuig 1591 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 50 kg
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 29-05-2018
Eerste afgifte in Nederland 29-05-2018
Laatste tenaamstelling 23-08-2023

Bandenmaten

Voorbanden 215/50R17
215
50
R17
Achterbanden 215/50R17
215
50
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 215/50R17
Achterband 215/50R17

Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (50) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
SR-320-K
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport