Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze OPEL met kenteken: G-971-ZL de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide OPEL rapport van G-971-ZL.
Schademelding maken voor G-971-ZL? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor G-971-ZL zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met G-971-ZL. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor G-971-ZL zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze OPEL.
Wij hebben 79.233 OPEL meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.970)
- - PEUGEOT(83.697)
- - RENAULT(80.350)
- - OPEL(79.233)
- - FORD(73.737)
- - MERCEDES-BENZ(73.092)
- - BMW(68.528)
- - TOYOTA(66.970)
- - AUDI(55.560)
- - CITROEN(46.484)
- - VOLVO(46.265)
- - KIA(42.418)
- - FIAT(38.805)
- - HYUNDAI(32.960)
- - SEAT(30.609)
- - NISSAN(28.537)
- - SUZUKI(26.763)
- - SKODA(26.520)
- - MINI(19.659)
- - MAZDA(19.425)
- - MITSUBISHI(14.235)
- - DACIA(7.480)
- - LAND ROVER(7.412)
- - CHEVROLET(7.395)
- - HONDA(7.070)
- - PORSCHE(6.902)
- - TESLA(6.529)
- - ALFA ROMEO(6.162)
- - LYNK&CO(4.622)
- - DAIHATSU(4.219)
- - LEXUS(3.709)
- - JEEP(3.542)
- - SAAB(3.083)
- - JAGUAR(2.970)
- - MG(2.425)
- - SMART(2.329)
- - SUBARU(2.271)
- - DODGE(1.846)
- - IVECO(1.504)
- - CUPRA(1.317)
OPEL AMPERA-E
Algemene informatie
Kenteken | G-971-ZL |
Merk | OPEL |
Model | AMPERA-E |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 27-12-2019 |
Nieuwprijs | € 48.098 |
Brandstof | Elektriciteit |
0-100km/h | 7,3 seconden |
Topsnelheid | 150 km/h |
Importauto | Nee |
APK tot | 05-04-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | kW / PK bij 360 rpm |
Koppel | 360 Nm |
Actieradius | 380 km km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 10-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 30-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 12-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 11-08-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 15-07-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 20-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 06-05-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken G-971-ZL | Ja |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan oververhit raken of brand veroorzaken wanneer deze volledig of bijna volledig wordt opgeladen. Mogelijk gevolg De achterbank kan door oververhitting van de hoogspanningsaccu gaan smeulen of in brand komen te staan. Herstel De instelling van de auto controleren en, mits niet al door de klant aangepast, het opladen van de accu beperken tot minder dan de volledige capaciteit door de instellingen in de auto van de klant aan te passen. Dit is een tijdelijke remedie, de definitieve oplossing wordt nog onderzocht door Opel en volgt nog. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg De achterbank kan te warm worden, smelten of in brand komen te staan. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De software wordt geupdate als definitieve oplossing om het eventuele brandgevaar weg te nemen en de laadcapaciteit terug te brengen van 100% naar 90%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De hoogspanningsaccu kan bij volledig of bijna volledig opladen oververhit raken. Mogelijk gevolg Hierdoor bestaat de kans dat de achterbank te warm wordt, smelt of in brand komt te staan. De High Voltage batterij zal nu worden vervangen (campagne 21-C-148) in navolging van de eerdere campagne 21-C-139 of het laadvermogen wordt tijdelijk teruggebracht (campagne 22-C-009). Herstel Aanvulling op 21-C-107 en 21-C-139. Klanten zullen worden opgeroepen om de High Voltage batterij te laten vervangen en de laadcapaciteit terug te brengen naar 100%. Omdat de leverings van deze HV batterijen vertraagd zal zijn, zal een tussentijdse software update worden aangeboden middels camagne 22-C-009. Hierbij zal een diagnose software worden geupload waarbij de maximale laad capaciteit terug gebracht worden naar 80%. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Omschrijving De vloerisolatie is bij activeren van de gordelspanner niet bestand tegen de hete gassen die dan vrijkomen. Mogelijk gevolg brand Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal een bescherming toevoegen aan de betreffende vloerisolatie en een afdekking op de gordelspanner. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 9.555 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4164 mm |
Voertuig breedte | 1765 mm |
Voertuig hoogte | 1594 mm |
Wielbasis | 2600 mm |
Spoorbreedte voor | 1507 mm |
Spoorbreedte achter | 1507 mm |
Massa rijklaar | 1691 kg |
Massa ledig voertuig | 1591 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 50 kg |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 27-12-2019 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-12-2019 |
Laatste tenaamstelling | 05-08-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 215/50R17 |
215
50
R17
|
Achterbanden | 215/50R17 |
215
50
R17
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (50) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties