Zoek op kenteken:

vandaag 168 meldingen
laatste update: 02-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze NISSAN met kenteken: TT-385-F de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van TT-385-F.

Schademelding maken voor TT-385-F? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor TT-385-F zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met TT-385-F. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor TT-385-F zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.

Wij hebben 26.892 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

NISSAN JUKE

Toegevoegd op: 15 mei 2024

Algemene informatie

Kenteken TT-385-F
Merk NISSAN
Model NISSAN JUKE
Kleur Zwart
Bouwjaar 28-12-2011
Nieuwprijs € 31.700
Brandstof Benzine
Vermogen 140 kW / 191 PK
0-100km/h 8,4 seconden
Topsnelheid 200 km/h
Importauto Ja
APK tot 19-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 140 kW / 191 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1618cc
Verbruik stad 10.2 l/100km
Verbruik snelweg 6 l/100km
CO2-uitstoot 175 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 10-10-2023 om 11:49
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 26-09-2022 om 11:13
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
APK goedgekeurd op: 16-09-2021 om 12:34
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 06-10-2020 om 11:31
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
APK goedgekeurd na reparatie op: 19-10-2018 om 09:55
Aandachtspunt 1 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij

Internet geschiedenis

Vermelding 4
Website Marktnet.nl
Datum 15-05-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 11 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 15-05-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 25-11-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 25-10-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 18 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken TT-385-F Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De brandstofdruksensor op de injectorgallerij is niet met het juiste aanhaalmoment vastgezet. Hierdo

Mogelijk gevolg
Brandstoflekkage ter plaatse van de brandstofdruksensor.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 40.064

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van NISSAN NISSAN JUKE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 7.073
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte -
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 153 mm
Spoorbreedte achter 152 mm
Massa rijklaar 1455 kg
Massa ledig voertuig 1355 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 727 kg
Aanhanger geremd 1150 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 28-12-2011
Eerste afgifte in Nederland 11-01-2019
Laatste tenaamstelling 10-05-2024
TT-385-F
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport