Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze NISSAN met kenteken: RF-284-J de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van RF-284-J.
Schademelding maken voor RF-284-J? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor RF-284-J zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met RF-284-J. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor RF-284-J zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.
Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.118)
- - PEUGEOT(83.231)
- - RENAULT(79.882)
- - OPEL(78.786)
- - FORD(73.312)
- - MERCEDES-BENZ(72.710)
- - BMW(68.194)
- - TOYOTA(66.568)
- - AUDI(55.288)
- - CITROEN(46.247)
- - VOLVO(46.002)
- - KIA(42.173)
- - FIAT(38.563)
- - HYUNDAI(32.791)
- - SEAT(30.471)
- - NISSAN(28.394)
- - SUZUKI(26.626)
- - SKODA(26.373)
- - MINI(19.537)
- - MAZDA(19.333)
- - MITSUBISHI(14.177)
- - DACIA(7.438)
- - LAND ROVER(7.378)
- - CHEVROLET(7.365)
- - HONDA(7.030)
- - PORSCHE(6.869)
- - TESLA(6.455)
- - ALFA ROMEO(6.136)
- - LYNK&CO(4.594)
- - DAIHATSU(4.200)
- - LEXUS(3.694)
- - JEEP(3.509)
- - SAAB(3.076)
- - JAGUAR(2.956)
- - MG(2.413)
- - SMART(2.317)
- - SUBARU(2.256)
- - DODGE(1.837)
- - IVECO(1.494)
- - BMW I(1.304)
NISSAN NOTE
Algemene informatie
Kenteken | RF-284-J |
Merk | NISSAN |
Model | NISSAN NOTE |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 28-09-2006 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 81 kW / 110 PK |
0-100km/h | 10,7 seconden |
Topsnelheid | 183 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Importauto | Ja |
APK tot | 17-11-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 81 kW / 110 PK bij 6000 rpm |
Koppel | 153 Nm bij 4400 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1598cc |
Verbruik stad | 8.5 l/100km |
Verbruik snelweg | 5.5 l/100km |
CO2-uitstoot | 156 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 1 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 05-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 19 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 27-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken RF-284-J | Ja |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 427.984 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 638.265 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van NISSAN NISSAN NOTE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 3.719 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4083 mm |
Voertuig breedte | 1690 mm |
Voertuig hoogte | 1550 mm |
Wielbasis | 2600 mm |
Spoorbreedte voor | 1470 mm |
Spoorbreedte achter | 1470 mm |
Massa rijklaar | 1182 kg |
Massa ledig voertuig | 1082 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 50 kg |
Aanhanger ongeremd | 510 kg |
Aanhanger geremd | 1000 kg |
Maximale kogeldruk | 50 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | semi-onafh. |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | schijven |
Remmen achter | trommels |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 28-09-2006 |
Eerste afgifte in Nederland | 06-01-2018 |
Laatste tenaamstelling | 25-08-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 175/60R15 |
175
60
R15
|
Achterbanden | 175/60R15 |
175
60
R15
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (175) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (60) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties