Zoek op kenteken:

vandaag 157 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 73-NKH-1 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 73-NKH-1.

Schademelding maken voor 73-NKH-1? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 73-NKH-1 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 73-NKH-1. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 73-NKH-1 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.

Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

NISSAN QASHQAI+2

Toegevoegd op: 12 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 73-NKH-1
Merk NISSAN
Model NISSAN QASHQAI+2
Kleur Wit
Bouwjaar 27-09-2010
Nieuwprijs € 35.600
Brandstof Diesel
Vermogen 110 kW / 150 PK
0-100km/h 10,1 seconden
Topsnelheid 193 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 16-09-2023

Motor en milieu

Vermogen 110 kW / 150 PK bij 4000 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1995cc
Verbruik stad 8.3 l/100km
Verbruik snelweg 5.5 l/100km
CO2-uitstoot 169 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 07-09-2022 om 12:09
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd na reparatie op: 20-08-2021 om 14:27
Aandachtspunt 1 Draaipunt onafhankelijke wielophanging te veel speling
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 3 Remschijf vertoont slijtage met kans op breuk
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 27-08-2020 om 16:09
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 3 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 4 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 22-08-2019 om 16:10
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 3 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 30-08-2018 om 14:13
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 28-08-2017 om 16:32
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 2 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd na reparatie op: 07-09-2016 om 16:06
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 2 Overig draaipunt onafh. wielophanging teveel speling
Aandachtspunt 3 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 31-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 73-NKH-1 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524
Terugroepactie 1
Omschrijving
De begrenzing van het motortoerental is te hoog ingesteld.

Mogelijk gevolg
Wordt er met een hoog toerental en zware belasting gereden, dan bestaat de mogelijkheid dat de motor

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 264.524

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 154 mm
Spoorbreedte achter 155 mm
Massa rijklaar 1595 kg
Massa ledig voertuig 1495 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 1400 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 27-09-2010
Eerste afgifte in Nederland 27-09-2010
Laatste tenaamstelling 18-09-2023
73-NKH-1
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport