Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 67-RV-VZ de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 67-RV-VZ.
Schademelding maken voor 67-RV-VZ? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 67-RV-VZ zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 67-RV-VZ. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 67-RV-VZ zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.
Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.118)
- - PEUGEOT(83.231)
- - RENAULT(79.882)
- - OPEL(78.786)
- - FORD(73.312)
- - MERCEDES-BENZ(72.710)
- - BMW(68.194)
- - TOYOTA(66.568)
- - AUDI(55.288)
- - CITROEN(46.247)
- - VOLVO(46.002)
- - KIA(42.173)
- - FIAT(38.563)
- - HYUNDAI(32.791)
- - SEAT(30.471)
- - NISSAN(28.394)
- - SUZUKI(26.626)
- - SKODA(26.373)
- - MINI(19.537)
- - MAZDA(19.333)
- - MITSUBISHI(14.177)
- - DACIA(7.438)
- - LAND ROVER(7.378)
- - CHEVROLET(7.365)
- - HONDA(7.030)
- - PORSCHE(6.869)
- - TESLA(6.455)
- - ALFA ROMEO(6.136)
- - LYNK&CO(4.594)
- - DAIHATSU(4.200)
- - LEXUS(3.694)
- - JEEP(3.509)
- - SAAB(3.076)
- - JAGUAR(2.956)
- - MG(2.413)
- - SMART(2.317)
- - SUBARU(2.256)
- - DODGE(1.837)
- - IVECO(1.494)
- - BMW I(1.304)
NISSAN X-TRAIL
Algemene informatie
Kenteken | 67-RV-VZ |
Merk | NISSAN |
Model | NISSAN X-TRAIL |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 27-09-2005 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 103 kW / 140 PK |
0-100km/h | 10,3 seconden |
Topsnelheid | 177 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Importauto | Nee |
APK tot | 30-04-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 103 kW / 140 PK bij 6000 rpm |
Koppel | 192 Nm bij 4000 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc |
Verbruik stad | 11.9 l/100km |
Verbruik snelweg | 7.4 l/100km |
CO2-uitstoot | 217 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Band beschadigd |
Aandachtspunt 3 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 4 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 CO meer dan wettelijk toegestaan |
Aandachtspunt 2 Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 5 Stuurkogel of -koppeling te veel speling |
Aandachtspunt 6 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 7 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Bandenspanning op 1 as niet gelijk |
Aandachtspunt 5 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Aandachtspunt 6 Overmatige vloeistoflekkage overige vloeistoffen |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 12-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 17 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 67-RV-VZ | Ja |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Omschrijving Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er Mogelijk gevolg De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 582.131 |
Omschrijving De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart. Mogelijk gevolg Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 48.935 |
Omschrijving Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan Mogelijk gevolg Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 191.068 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4510 mm |
Voertuig breedte | 1765 mm |
Voertuig hoogte | 1675 mm |
Wielbasis | 2625 mm |
Spoorbreedte voor | 1530 mm |
Spoorbreedte achter | 1530 mm |
Massa rijklaar | 1445 kg |
Massa ledig voertuig | 1345 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 722 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | 75 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | onafhankelijk |
Vering voor | torsiestaaf |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 27-09-2005 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-09-2005 |
Laatste tenaamstelling | 03-11-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 215/70R15 |
215
70
R15
|
Achterbanden | 215/70R15 |
215
70
R15
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (70) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties