Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 58-LV-RG de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 58-LV-RG.
Schademelding maken voor 58-LV-RG? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 58-LV-RG zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 58-LV-RG. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 58-LV-RG zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.
Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.118)
- - PEUGEOT(83.231)
- - RENAULT(79.882)
- - OPEL(78.786)
- - FORD(73.312)
- - MERCEDES-BENZ(72.710)
- - BMW(68.194)
- - TOYOTA(66.568)
- - AUDI(55.288)
- - CITROEN(46.247)
- - VOLVO(46.002)
- - KIA(42.173)
- - FIAT(38.563)
- - HYUNDAI(32.791)
- - SEAT(30.471)
- - NISSAN(28.394)
- - SUZUKI(26.626)
- - SKODA(26.373)
- - MINI(19.537)
- - MAZDA(19.333)
- - MITSUBISHI(14.177)
- - DACIA(7.438)
- - LAND ROVER(7.378)
- - CHEVROLET(7.365)
- - HONDA(7.030)
- - PORSCHE(6.869)
- - TESLA(6.455)
- - ALFA ROMEO(6.136)
- - LYNK&CO(4.594)
- - DAIHATSU(4.200)
- - LEXUS(3.694)
- - JEEP(3.509)
- - SAAB(3.076)
- - JAGUAR(2.956)
- - MG(2.413)
- - SMART(2.317)
- - SUBARU(2.256)
- - DODGE(1.837)
- - IVECO(1.494)
- - BMW I(1.304)
NISSAN MICRA
Algemene informatie
Kenteken | 58-LV-RG |
Merk | NISSAN |
Model | NISSAN MICRA |
Kleur | Rood |
Bouwjaar | 10-06-2003 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 48 kW / 65 PK |
0-100km/h | 16,3 seconden |
Topsnelheid | 154 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Importauto | Nee |
APK tot | 16-12-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 48 kW / 65 PK bij 5200 rpm |
Koppel | 110 Nm bij 3600 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1240cc |
Verbruik stad | 7.4 l/100km |
Verbruik snelweg | 5.1 l/100km |
CO2-uitstoot | 143 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem niet gasdicht |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Deur sluit niet goed |
Aandachtspunt 4 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 5 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 1 Uitlaatsysteem ondeugdelijk bevestigd |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Deur sluit niet goed |
Aandachtspunt 4 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 5 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Aandachtspunt 2 Verlichting glas gerepareerd, bewerkt, beschadigd of verwij |
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 14-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 23-04-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 58-LV-RG | Ja |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Omschrijving De afdichtingen van de hoofdremcilinder kunnen als gevolg van een ruw metaaloppervlakte beschadigen Mogelijk gevolg De slag van het rempedaal wordt in eerste instantie groter. Komt het rempedaal op de vloer, dan verl Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. De |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 39.426 |
Omschrijving De bout waarmee het stuurwiel op de stuuras is gemonteerd, kan onvoldoende zijn vastgedraaid. Als ge Mogelijk gevolg Wordt deze speling niet opgemerkt, dan zal er ten gevolge van het verder beschadigen van de stuurwie Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug, neemt maatregelen om het defect te verhelpen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 576.454 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 3715 mm |
Voertuig breedte | 1660 mm |
Voertuig hoogte | 1540 mm |
Wielbasis | 2430 mm |
Spoorbreedte voor | 1470 mm |
Spoorbreedte achter | 1470 mm |
Massa rijklaar | 1040 kg |
Massa ledig voertuig | 940 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 50 kg |
Aanhanger ongeremd | 510 kg |
Aanhanger geremd | 800 kg |
Maximale kogeldruk | 50 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | star |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | schijven |
Remmen achter | trommels |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 10-06-2003 |
Eerste afgifte in Nederland | 10-06-2003 |
Laatste tenaamstelling | 31-03-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 165/70R14 |
165
70
R14
|
Achterbanden | 165/70R14 |
165
70
R14
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (165) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (70) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R14) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 14" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties