Zoek op kenteken:

vandaag 36 meldingen
laatste update: 23-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 53-NFG-1 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 53-NFG-1.

Schademelding maken voor 53-NFG-1? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 53-NFG-1 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 53-NFG-1. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 53-NFG-1 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.

Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

NISSAN NOTE

Toegevoegd op: 12 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 53-NFG-1
Merk NISSAN
Model NISSAN NOTE
Kleur Grijs
Bouwjaar 27-08-2010
Nieuwprijs € 20.770
Brandstof Benzine
Vermogen 81 kW / 110 PK
0-100km/h 11,7 seconden
Topsnelheid 174 km/h
Transmissie 4 v., automaat
Importauto Nee
APK tot 17-06-2024

Motor en milieu

Vermogen 81 kW / 110 PK bij 6000 rpm
Koppel 153 Nm bij 4400 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1598cc
Verbruik stad 9.1 l/100km
Verbruik snelweg 5.4 l/100km
CO2-uitstoot 159 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 09-06-2023 om 16:24
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd op: 13-06-2022 om 09:54
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 31-05-2021 om 16:23
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld
Aandachtspunt 3 Lichtbeeld dimlicht onjuist
Aandachtspunt 4 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Aandachtspunt 5 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 03-06-2020 om 12:41
Aandachtspunt 1 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld
Aandachtspunt 2 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 17-06-2019 om 14:34
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
APK goedgekeurd op: 03-07-2018 om 14:08
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK gekeurd op: 27-06-2016 om 13:05
Aandachtspunt 1 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 12-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 53-NFG-1 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van debestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 427.984
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4100 mm
Voertuig breedte 1690 mm
Voertuig hoogte 1550 mm
Wielbasis 2600 mm
Spoorbreedte voor 1470 mm
Spoorbreedte achter 1470 mm
Massa rijklaar 1206 kg
Massa ledig voertuig 1106 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 50 kg
Aanhanger ongeremd 510 kg
Aanhanger geremd 750 kg
Maximale kogeldruk 50 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor schijven
Remmen achter trommels

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 27-08-2010
Eerste afgifte in Nederland 27-08-2010
Laatste tenaamstelling 29-09-2023

Bandenmaten

Voorbanden 185/55R16
185
55
R16
Achterbanden 185/55R16
185
55
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 185/55R16
Achterband 185/55R16

Het eerste getal (185) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
53-NFG-1
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport