Zoek op kenteken:

vandaag 106 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 33-XLP-2 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 33-XLP-2.

Schademelding maken voor 33-XLP-2? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 33-XLP-2 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 33-XLP-2. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 33-XLP-2 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.

Wij hebben 28.325 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

NISSAN NOTE

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 33-XLP-2
Merk NISSAN
Model NISSAN NOTE
Kleur Grijs
Bouwjaar 27-06-2012
Nieuwprijs € 17.725
Brandstof Benzine
Vermogen 65 kW / 89 PK
0-100km/h 13,4 seconden
Topsnelheid 165 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 12-10-2023

Motor en milieu

Vermogen 65 kW / 89 PK bij 5200 rpm
Koppel 128 Nm bij 3200 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1386cc
Verbruik stad 7.2 l/100km
Verbruik snelweg 5.2 l/100km
CO2-uitstoot 139 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 11-10-2022 om 15:26
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 12-10-2021 om 15:38
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
APK goedgekeurd op: 01-10-2020 om 13:15
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 04-10-2019 om 10:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 10-10-2017 om 14:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 15-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 14 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 33-XLP-2 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de bestuurdersairbag. Als gevolg daarvan kan e

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 69.232
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 638.265

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4100 mm
Voertuig breedte 1690 mm
Voertuig hoogte 1550 mm
Wielbasis 2600 mm
Spoorbreedte voor 1470 mm
Spoorbreedte achter 1470 mm
Massa rijklaar 1167 kg
Massa ledig voertuig 1067 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 50 kg
Aanhanger ongeremd 510 kg
Aanhanger geremd 760 kg
Maximale kogeldruk 50 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor schijven
Remmen achter trommels

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 27-06-2012
Eerste afgifte in Nederland 27-06-2012
Laatste tenaamstelling 11-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 175/65R15
175
65
R15
Achterbanden 175/65R15
175
65
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 175/65R15
Achterband 175/65R15

Het eerste getal (175) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
33-XLP-2
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport