Zoek op kenteken:

vandaag 36 meldingen
laatste update: 23-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze NISSAN met kenteken: 16-PR-DV de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide NISSAN rapport van 16-PR-DV.

Schademelding maken voor 16-PR-DV? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 16-PR-DV zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 16-PR-DV. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 16-PR-DV zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze NISSAN.

Wij hebben 28.394 NISSAN meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

NISSAN ALMERA TINO

Toegevoegd op: 12 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 16-PR-DV
Merk NISSAN
Model NISSAN ALMERA TINO
Kleur Grijs
Bouwjaar 14-10-2004
Nieuwprijs € 0
Brandstof Benzine
Vermogen 85 kW / 116 PK
0-100km/h 11,6 seconden
Topsnelheid 173 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 27-05-2024

Motor en milieu

Vermogen 85 kW / 116 PK bij 5600 rpm
Koppel 163 Nm bij 4000 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1769cc
Verbruik stad 10 l/100km
Verbruik snelweg 6.3 l/100km
CO2-uitstoot 183 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 26-05-2023 om 09:15
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 2 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld
APK goedgekeurd na reparatie op: 27-05-2022 om 14:38
Aandachtspunt 1 Brandstoflekkage
Aandachtspunt 2 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
Aandachtspunt 4 Remleiding door corrosie aangetast
APK goedgekeurd op: 14-05-2021 om 15:24
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 15-05-2020 om 16:41
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 2 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 3 Remleiding door corrosie aangetast
APK goedgekeurd na reparatie op: 14-05-2019 om 10:30
Aandachtspunt 1 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd na reparatie op: 15-05-2018 om 09:09
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd op: 15-05-2017 om 11:25
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 12-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 16-PR-DV Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan corrosie optreden in het opblaasmechanisme van de passagiersairbag. Als gevolg daarvan kan er

Mogelijk gevolg
De behuizing van het opblaasmechanisme kan scheuren. Daarbij kunnen metalen fragmenten losraken en w

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 582.131
Terugroepactie 1
Omschrijving
De startdrukknop kan in de ingedrukte positie blijven hangen nadat de motor is gestart.

Mogelijk gevolg
Als het voertuig dan gebruikt wordt, dan kan de motornoodstopfunctie geactiveerd worden. De motor va

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 48.935
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de passagiersairbag kan in het ontstekingsmechanisme een te hoge druk ontstaan

Mogelijk gevolg
Indien de behuizing van het ontstekingsmechanisme barst kunnen metalen fragmenten hiervan de inzitte

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 191.068

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4264 mm
Voertuig breedte 1758 mm
Voertuig hoogte 1608 mm
Wielbasis 2535 mm
Spoorbreedte voor 1535 mm
Spoorbreedte achter 1535 mm
Massa rijklaar 1380 kg
Massa ledig voertuig 1280 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 690 kg
Aanhanger geremd 1250 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 14-10-2004
Eerste afgifte in Nederland 14-10-2004
Laatste tenaamstelling 17-05-2017

Bandenmaten

Voorbanden 185/65R15
185
65
R15
Achterbanden 185/65R15
185
65
R15
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 185/65R15
Achterband 185/65R15

Het eerste getal (185) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R15) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 15" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
16-PR-DV
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport