Zoek op kenteken:

vandaag 23 meldingen
laatste update: 22-04-2025
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: HS-227-L de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van HS-227-L.

Schademelding maken voor HS-227-L? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor HS-227-L zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met HS-227-L. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor HS-227-L zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.

Wij hebben 19.010 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MITSUBISHI PAJERO

Toegevoegd op: 20 januari 2025

Algemene informatie

Kenteken HS-227-L
Merk MITSUBISHI
Model MITSUBISHI PAJERO
Kleur Bruin
Bouwjaar 13-04-2010
Nieuwprijs € 75.252
Brandstof Diesel
Vermogen 147 kW / 200 PK
0-100km/h 11,1 seconden
Topsnelheid 180 km/h
Transmissie 5 v., automaat
Importauto Ja
APK tot 21-06-2025

Motor en milieu

Vermogen 147 kW / 200 PK bij 3800 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 3200cc
Verbruik stad 11.3 l/100km
Verbruik snelweg 8 l/100km
CO2-uitstoot 243 g/km
Zuinigheidslabel G

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 18-06-2024 om 16:44
Aandachtspunt 1 Stadslicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Afgedekt onderdeel niet beoordeeld
APK goedgekeurd na reparatie op: 02-06-2023 om 14:16
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
APK goedgekeurd na reparatie op: 13-05-2022 om 15:00
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd op: 15-06-2021 om 13:11
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 25-05-2020 om 15:17
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-05-2019 om 14:49
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 30-04-2018 om 15:59
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde
APK goedgekeurd op: 21-06-2017 om 09:33
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 20-01-2025
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken HS-227-L Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MITSUBISHI MITSUBISHI PAJERO modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 26.834
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 157 mm
Spoorbreedte achter 157 mm
Massa rijklaar 2340 kg
Massa ledig voertuig 2240 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 3030 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 13-04-2010
Eerste afgifte in Nederland 08-04-2016
Laatste tenaamstelling 08-04-2016
HS-227-L
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport