Zoek op kenteken:

vandaag 294 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 6-STP-66 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 6-STP-66.

Schademelding maken voor 6-STP-66? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 6-STP-66 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 6-STP-66. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 6-STP-66 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.

Wij hebben 14.127 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MITSUBISHI OUTLANDER

Toegevoegd op: 12 november 2023

Algemene informatie

Kenteken 6-STP-66
Merk MITSUBISHI
Model MITSUBISHI OUTLANDER
Kleur Wit
Bouwjaar 05-12-2013
Nieuwprijs € 49.679
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 89 kW / 121 PK
0-100km/h 11,0 seconden
Topsnelheid 170 km/h
Importauto Nee
APK tot 07-12-2023

Motor en milieu

Vermogen 89 kW / 121 PK bij 4500 rpm
Koppel 300 Nm bij 4500 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 44 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 01-12-2022 om 09:13
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 07-12-2021 om 13:50
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 11-11-2019 om 15:24
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 24-11-2017 om 13:28
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 12-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 03-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 6-STP-66 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van de kogelverbinding van het ruitenwissermechaniek kan water doorlaten. Als gevolg k

Mogelijk gevolg
Niet werken van de ruitenwissers.

Herstel
De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merk
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.652
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299
Terugroepactie 1
Omschrijving
De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een

Mogelijk gevolg
Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.061
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet

Mogelijk gevolg
Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.332
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold

Mogelijk gevolg
Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 277.950
Terugroepactie 1
Omschrijving
De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem.

Mogelijk gevolg
Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 13.299

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4655 mm
Voertuig breedte 1800 mm
Voertuig hoogte 1680 mm
Wielbasis 2670 mm
Spoorbreedte voor 1540 mm
Spoorbreedte achter 1540 mm
Massa rijklaar 1885 kg
Massa ledig voertuig 1785 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 1500 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 294 mm
Remmen achter schijven, 302 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 05-12-2013
Eerste afgifte in Nederland 05-12-2013
Laatste tenaamstelling 18-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 225/55R18
225
55
R18
Achterbanden 225/55R18
225
55
R18
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 225/55R18
Achterband 225/55R18

Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
6-STP-66
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport