Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 6-STP-29 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 6-STP-29.
Schademelding maken voor 6-STP-29? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 6-STP-29 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 6-STP-29. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 6-STP-29 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.
Wij hebben 14.127 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MITSUBISHI OUTLANDER
Algemene informatie
Kenteken | 6-STP-29 |
Merk | MITSUBISHI |
Model | MITSUBISHI OUTLANDER |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 04-12-2013 |
Nieuwprijs | € 49.679 |
Brandstof | Benzine / Elektriciteit |
Vermogen | 89 kW / 121 PK |
0-100km/h | 11,0 seconden |
Topsnelheid | 170 km/h |
Importauto | Nee |
APK tot | 14-12-2023 |
Motor en milieu
Vermogen | 89 kW / 121 PK bij 4500 rpm |
Koppel | 300 Nm bij 4500 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 44 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 1 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel |
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 6-STP-29 | Ja |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De afdichting van de kogelverbinding van het ruitenwissermechaniek kan water doorlaten. Als gevolg k Mogelijk gevolg Niet werken van de ruitenwissers. Herstel De producent neemt maatregelen. De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merk |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.652 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Omschrijving De instellingen in de regeleenheid van de trekhaakbekabeling zijn niet correct. Hierdoor kan er een Mogelijk gevolg Het permanent opgloeien van het derde remlicht indien wordt gereden met ingeschakelde verlichting. H Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.061 |
Omschrijving De bougies hebben een verkeerde specificatie en de controlefunctie van de motor-ECU software is niet Mogelijk gevolg Het niet aanslaan van de verbrandingsmotor. Het accupakket wordt verder ontladen, waardoor de auto Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.332 |
Omschrijving De afdichting van het handremmechanisme in de linker en/of rechter achterremklauw is mogelijk onvold Mogelijk gevolg Het niet of niet goed werken van de parkeerrem. Hierdoor kan het voertuig onbedoeld in beweging kome Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de achter |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 277.950 |
Omschrijving De interne weerstand van de luchtstroomsensor kan corroderen waardoor de luchtstroommeter defect raakt. Als gevolg zal de verbrandingsmotor niet starten als deze tijdens het rijden gestopt is door het PHEV systeem. Mogelijk gevolg Niet meer opladen van de accu. Na het weergeven van een waarschuwing op het instrumentenpaneel na verloop van tijd stilvallen van het voertuig. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. Deze zal de luchtstroomsensor vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 13.299 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4655 mm |
Voertuig breedte | 1800 mm |
Voertuig hoogte | 1680 mm |
Wielbasis | 2670 mm |
Spoorbreedte voor | 1540 mm |
Spoorbreedte achter | 1540 mm |
Massa rijklaar | 1885 kg |
Massa ledig voertuig | 1785 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven, 294 mm |
Remmen achter | schijven, 302 mm |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 04-12-2013 |
Eerste afgifte in Nederland | 04-12-2013 |
Laatste tenaamstelling | 27-10-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 225/55R18 |
225
55
R18
|
Achterbanden | 225/55R18 |
225
55
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (225) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties