Zoek op kenteken:

vandaag 35 meldingen
laatste update: 26-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 57-VT-TB de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 57-VT-TB.

Schademelding maken voor 57-VT-TB? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 57-VT-TB zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 57-VT-TB. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 57-VT-TB zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.

Wij hebben 13.089 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MITSUBISHI PAJERO 3.2 DI GLS HRLS

Toegevoegd op: 8 maart 2024

Algemene informatie

Kenteken 57-VT-TB
Merk MITSUBISHI
Model PAJERO 3.2 DI GLS HRLS
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 06-02-2001
Nieuwprijs € 0
Brandstof Diesel
Vermogen 121 kW / 165 PK
Importauto Nee
APK tot 10-02-2024

Motor en milieu

Vermogen 121 kW / 165 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 3200cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 10-02-2023 om 14:32
Aandachtspunt 1 Stuurkogel of -koppeling te veel speling
Aandachtspunt 2 Bewegingsmogelijkheden remonderdeel beperkt
Aandachtspunt 3 Remleiding, dreigend gevaar voor defecten en breuken
Aandachtspunt 4 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld
Aandachtspunt 5 Remlicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 6 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 03-05-2022 om 14:42
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
Aandachtspunt 2 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 3 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
APK goedgekeurd na reparatie op: 28-04-2021 om 11:56
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
Aandachtspunt 2 Wiellager te veel speling
Aandachtspunt 3 Bandenspanning niet op juiste waarde
Aandachtspunt 4 Stuurkogel of -koppeling te veel speling
Aandachtspunt 5 Drager/bevestigingsmiddel van remvoering raakt trommel/schij
Aandachtspunt 6 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt
Aandachtspunt 7 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd op: 15-04-2020 om 09:30
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 15-05-2019 om 10:51
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 16-05-2018 om 16:45
Aandachtspunt 1 Band onvoldoende profiel
Aandachtspunt 2 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af
Aandachtspunt 3 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage
APK goedgekeurd na reparatie op: 21-04-2017 om 14:46
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
Aandachtspunt 2 Stuurkogel of -koppeling te veel speling
Aandachtspunt 3 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
Aandachtspunt 4 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
APK gekeurd op: 13-05-2016 om 15:54
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 08-03-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 7 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 57-VT-TB Nee

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 188 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 156 mm
Spoorbreedte achter 156 mm
Massa rijklaar 2110 kg
Massa ledig voertuig 2010 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2800 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 06-02-2001
Eerste afgifte in Nederland 06-02-2001
Laatste tenaamstelling 31-10-2017
57-VT-TB
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport