Zoek op kenteken:

vandaag 199 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 25-VPX-1 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 25-VPX-1.

Schademelding maken voor 25-VPX-1? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 25-VPX-1 zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 25-VPX-1. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 25-VPX-1 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.

Wij hebben 14.127 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MITSUBISHI PAJERO PAJERO 3.2 DID LWB PV

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken 25-VPX-1
Merk MITSUBISHI
Model PAJERO PAJERO 3.2 DID LWB PV
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 18-04-2008
Nieuwprijs € 0
Brandstof Diesel
Vermogen 118 kW / 161 PK
Importauto Nee
APK tot 19-04-2024

Motor en milieu

Vermogen 118 kW / 161 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 3200cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 27-03-2023 om 10:41
Aandachtspunt 1 Remlicht werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 09-03-2022 om 11:42
Aandachtspunt 1 Brandstoflekkage
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
APK goedgekeurd op: 26-03-2021 om 09:59
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 02-04-2020 om 11:45
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
Aandachtspunt 2 Slot of scharnier(en) van motorkap en kofferdeksel ondeugdel
APK goedgekeurd op: 12-04-2019 om 11:02
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 19-04-2018 om 16:47
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 21-03-2017 om 09:06
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 23-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 30-08-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 25-VPX-1 Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126
Terugroepactie 1
Omschrijving
De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel

Mogelijk gevolg
Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 73.234
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor

Mogelijk gevolg
De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 103.366
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg

Mogelijk gevolg
Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.126

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 187 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 157 mm
Spoorbreedte achter 157 mm
Massa rijklaar 2295 kg
Massa ledig voertuig 2195 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 18-04-2008
Eerste afgifte in Nederland 18-04-2008
Laatste tenaamstelling 08-08-2023
25-VPX-1
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport