Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MITSUBISHI met kenteken: 25-VPX-1 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MITSUBISHI rapport van 25-VPX-1.
Schademelding maken voor 25-VPX-1? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 25-VPX-1 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 25-VPX-1. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 25-VPX-1 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MITSUBISHI.
Wij hebben 14.127 MITSUBISHI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MITSUBISHI PAJERO PAJERO 3.2 DID LWB PV
Algemene informatie
Kenteken | 25-VPX-1 |
Merk | MITSUBISHI |
Model | PAJERO PAJERO 3.2 DID LWB PV |
Kleur | N.v.t. |
Bouwjaar | 18-04-2008 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 118 kW / 161 PK |
Importauto | Nee |
APK tot | 19-04-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 118 kW / 161 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Remlicht werkt niet (goed) |
Aandachtspunt 1 Brandstoflekkage |
Aandachtspunt 2 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij |
Aandachtspunt 2 Slot of scharnier(en) van motorkap en kofferdeksel ondeugdel |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 23-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 15 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 30-08-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 25-VPX-1 | Ja |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Omschrijving De distributiekettingspanner kan, door invloeden van koolstof in de olie, sneller slijten dan bedoel Mogelijk gevolg Verlies van spanning op de distributieketting. Hierdoor gaat de distributieketting een ratelend gelu Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 73.234 |
Omschrijving Bij het activeren van de bestuurders en passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk wor Mogelijk gevolg De metaaldeeltjes kunnen de inzittenden verwonden. Tevens zal de airbag geen bescherming bieden. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 103.366 |
Omschrijving Bij het activeren van de voorste passagiersairbag kan in de gasontsteker een te hoge druk worden opg Mogelijk gevolg Niet de gewenste bescherming bieden van de airbag, losraken en wegschieten van metaaldeeltjes. Herstel De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 7.126 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | 187 mm |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 157 mm |
Spoorbreedte achter | 157 mm |
Massa rijklaar | 2295 kg |
Massa ledig voertuig | 2195 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 18-04-2008 |
Eerste afgifte in Nederland | 18-04-2008 |
Laatste tenaamstelling | 08-08-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties