Zoek op kenteken:

vandaag 330 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: ZH-743-Z de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van ZH-743-Z.

Schademelding maken voor ZH-743-Z? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor ZH-743-Z zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met ZH-743-Z. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor ZH-743-Z zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.710 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ AMG G 63

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken ZH-743-Z
Merk MERCEDES-BENZ
Model AMG G 63
Kleur Zwart
Bouwjaar 26-03-2019
Nieuwprijs € 277.241
Brandstof Benzine
Vermogen 430 kW / 586 PK
0-100km/h 4,5 seconden
Topsnelheid 220 km/h
Transmissie 9 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 11-05-2025

Motor en milieu

Vermogen 430 kW / 586 PK bij 6000 rpm
Koppel 850 Nm bij 2500 rpm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 3982cc
Verbruik stad 16.5 l/100km
Verbruik snelweg 11.1 l/100km
CO2-uitstoot 344 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 11-05-2023 om 08:49
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 8
Website Marktplaats.nl
Datum 30-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 7
Website Marktnet.nl
Datum 05-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 09-08-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 14-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktnet.nl
Datum 23-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 04-12-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 28-10-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 22-07-2022
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken ZH-743-Z Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het kinderslot kan mogelijk van binnenuit geopend worden.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.912
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het kinderslot kan mogelijk van binnenuit geopend worden.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.912
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het kinderslot kan mogelijk van binnenuit geopend worden.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.912
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het kinderslot kan mogelijk van binnenuit geopend worden.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.912
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het kinderslot kan mogelijk van binnenuit geopend worden.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 34.912
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend.

Mogelijk gevolg
In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 12.239
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De kabelboom van de vooras kan tegen de oliekoeler doorschuren.

Mogelijk gevolg
Als de kabelboom beschadigd is dan kan de ABS en de ESP functie kan daardoor mogelijk niet goed werken of uitvallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de kabelboom controleren en indien nodig vervangen. Eveneens wordt een schuurbeveiliging geïnstalleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 36.638

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ AMG G 63 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 59.012
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4873 mm
Voertuig breedte 1931 mm
Voertuig hoogte 1969 mm
Wielbasis 2890 mm
Spoorbreedte voor 1638 mm
Spoorbreedte achter 1638 mm
Massa rijklaar 2560 kg
Massa ledig voertuig 2460 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 200 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 3500 kg
Maximale kogeldruk 140 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor star
Wielophanging achter star
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 26-03-2019
Eerste afgifte in Nederland 21-06-2019
Laatste tenaamstelling 25-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 275/50R20
275
50
R20
Achterbanden 275/50R20
275
50
R20
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 275/50R20
Achterband 275/50R20

Het eerste getal (275) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (50) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R20) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 20" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
ZH-743-Z
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport