Zoek op kenteken:

vandaag 128 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: VV-541-Z de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van VV-541-Z.

Schademelding maken voor VV-541-Z? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VV-541-Z zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VV-541-Z. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor VV-541-Z zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.497 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ VITO

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken VV-541-Z
Merk MERCEDES-BENZ
Model VITO
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 24-05-2016
Nieuwprijs € 43.683
Brandstof Diesel
Vermogen 65 kW / 89 PK
Topsnelheid 157 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 07-11-2024

Motor en milieu

Vermogen 65 kW / 89 PK bij 3800 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1598cc
Verbruik stad 7.8 l/100km
Verbruik snelweg 5.4 l/100km
CO2-uitstoot 166 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 17-05-2022 om 14:42
Aandachtspunt 1 Schokdemper werkt niet (goed)
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld
APK goedgekeurd op: 12-05-2021 om 11:33
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 09-04-2020 om 08:44
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 01-05-2019 om 11:40
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktnet.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 19-03-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken VV-541-Z Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
De achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen geen nauwkeurig beeld laten zien.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 220.819
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen geen nauwkeurig beeld laten zien.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 220.819
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen geen nauwkeurig beeld laten zien.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 220.819
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De achteruitrijcamera kan bij lage temperaturen geen nauwkeurig beeld laten zien.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 220.819

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 5 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor 167 mm
Spoorbreedte achter 165 mm
Massa rijklaar 1907 kg
Massa ledig voertuig 1807 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 24-05-2016
Eerste afgifte in Nederland 24-05-2016
Laatste tenaamstelling 07-11-2023
VV-541-Z
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport