Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: VPP-45-J de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van VPP-45-J.
Schademelding maken voor VPP-45-J? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VPP-45-J zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VPP-45-J. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor VPP-45-J zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 73.092 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.970)
- - PEUGEOT(83.697)
- - RENAULT(80.350)
- - OPEL(79.233)
- - FORD(73.737)
- - MERCEDES-BENZ(73.092)
- - BMW(68.528)
- - TOYOTA(66.970)
- - AUDI(55.560)
- - CITROEN(46.484)
- - VOLVO(46.265)
- - KIA(42.418)
- - FIAT(38.805)
- - HYUNDAI(32.960)
- - SEAT(30.609)
- - NISSAN(28.537)
- - SUZUKI(26.763)
- - SKODA(26.520)
- - MINI(19.659)
- - MAZDA(19.425)
- - MITSUBISHI(14.235)
- - DACIA(7.480)
- - LAND ROVER(7.412)
- - CHEVROLET(7.395)
- - HONDA(7.070)
- - PORSCHE(6.902)
- - TESLA(6.529)
- - ALFA ROMEO(6.162)
- - LYNK&CO(4.622)
- - DAIHATSU(4.219)
- - LEXUS(3.709)
- - JEEP(3.542)
- - SAAB(3.083)
- - JAGUAR(2.970)
- - MG(2.425)
- - SMART(2.329)
- - SUBARU(2.271)
- - DODGE(1.846)
- - IVECO(1.504)
- - CUPRA(1.317)
MERCEDES-BENZ X-KLASSE
Algemene informatie
Kenteken | VPP-45-J |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | X-KLASSE |
Kleur | N.v.t. |
Bouwjaar | 16-12-2019 |
Nieuwprijs | € 85.210 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 190 kW / 259 PK |
0-100km/h | 7,9 seconden |
Importauto | Ja |
APK tot | 16-12-2023 |
Motor en milieu
Vermogen | 190 kW / 259 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2987cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 222 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 14-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken VPP-45-J | Ja |
Omschrijving Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.953 |
Omschrijving De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken. Mogelijk gevolg olielekkage Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.532 |
Omschrijving Bij het overschreiden van de dakbelasting kan het dak breken. Mogelijk gevolg Nader te bepalen. Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 40.178 |
Omschrijving De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund. Mogelijk gevolg De ruit kan losraken en versplinteren. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.044 |
Omschrijving Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.953 |
Omschrijving De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken. Mogelijk gevolg olielekkage Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.532 |
Omschrijving Bij het overschreiden van de dakbelasting kan het dak breken. Mogelijk gevolg Nader te bepalen. Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 40.178 |
Omschrijving De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund. Mogelijk gevolg De ruit kan losraken en versplinteren. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.044 |
Omschrijving Bij het overschreiden van de dakbelasting kan het dak breken. Mogelijk gevolg Nader te bepalen. Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 40.178 |
Omschrijving Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.953 |
Omschrijving De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund. Mogelijk gevolg De ruit kan losraken en versplinteren. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.044 |
Omschrijving De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken. Mogelijk gevolg olielekkage Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.532 |
Omschrijving Bij het overschreiden van de dakbelasting kan het dak breken. Mogelijk gevolg Nader te bepalen. Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 40.178 |
Omschrijving Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.953 |
Omschrijving De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund. Mogelijk gevolg De ruit kan losraken en versplinteren. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.044 |
Omschrijving De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken. Mogelijk gevolg olielekkage Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.532 |
Omschrijving Bij het overschreiden van de dakbelasting kan het dak breken. Mogelijk gevolg Nader te bepalen. Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 40.178 |
Omschrijving Een hydraulische leidingverbinding van de stuurbekrachtiging kan lekken. Mogelijk gevolg Uitvallen van de stuurbekrachtiging. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De verbinding wordt dan gecontroleerd, zo nodig hersteld en hydraulische olie wordt zo nodig bijgevuld. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 27.953 |
Omschrijving De achterruit is mogelijk niet met zogenaamde EPDM-blokken gemonteerd. Als gevolg is de achterruit dan niet goed ondersteund. Mogelijk gevolg De ruit kan losraken en versplinteren. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Gecontroleerd wordt dan of de EPDM-blokken zijn gemonteerd. Bij ontbreken worden deze gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.044 |
Omschrijving De retourleiding van de oliekoeler kan tegen de voorasdwarsbalk schuren, beschadigen en lekraken. Mogelijk gevolg olielekkage Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De olieretourleiding word dan gecontroleerd en indien nodig vervangen. De olieleiding wordt beter gemonteerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.532 |
Omschrijving De olieafdichtring van de achteras kan vroegtijdig kapot gaan. Als gevolg kan olie in de parkeerrem en bedrijfsrem terecht komen. Mogelijk gevolg Niet goed werken van de parkeerrem en bedrijfsrem. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de olieafdichtringen van de achteras vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 29.282 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ X-KLASSE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 20.450 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 528 mm |
Voertuig breedte | 192 mm |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3 mm |
Spoorbreedte voor | 163 mm |
Spoorbreedte achter | 162 mm |
Massa rijklaar | 2478 kg |
Massa ledig voertuig | 2378 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 16-12-2019 |
Eerste afgifte in Nederland | 08-04-2022 |
Laatste tenaamstelling | 10-10-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties