Zoek op kenteken:

vandaag 114 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: VJH-75-H de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van VJH-75-H.

Schademelding maken voor VJH-75-H? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VJH-75-H zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VJH-75-H. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor VJH-75-H zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.710 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ V-KLASSE

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken VJH-75-H
Merk MERCEDES-BENZ
Model V-KLASSE
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 24-04-2017
Nieuwprijs € 79.059
Brandstof Diesel
Vermogen 140 kW / 191 PK
0-100km/h 9,1 seconden
Importauto Ja
APK tot 28-08-2024

Motor en milieu

Vermogen 140 kW / 191 PK
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2143cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot 158 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 28-08-2023 om 10:30
Aandachtspunt 1 Band beschadigd
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting controlesysteem bandenspanning geeft
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht
Aandachtspunt 4 Bediening elektrische parkeerrem werkt niet (goed)
APK goedgekeurd na reparatie op: 11-11-2022 om 15:16
Aandachtspunt 1 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
APK goedgekeurd op: 26-11-2021 om 11:32
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 03-02-2021 om 14:20
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 30-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 1 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken VJH-75-H Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi

Mogelijk gevolg
Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 209.100
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een fout in de airbagregeleenheid wordt de automatische deactivering van de airbag aan de passa

Mogelijk gevolg
De passagier wordt niet geïnformeerd over de uitgeschakelde airbag.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal airbag regelee
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 26.110
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast.

Mogelijk gevolg
De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 161.083

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ V-KLASSE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 18.989
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte -
Voertuig breedte 193 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor 167 mm
Spoorbreedte achter 165 mm
Massa rijklaar 2445 kg
Massa ledig voertuig 2345 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 24-04-2017
Eerste afgifte in Nederland 04-02-2021
Laatste tenaamstelling 04-02-2021
VJH-75-H
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport