Zoek op kenteken:

vandaag 120 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: SN-379-H de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van SN-379-H.

Schademelding maken voor SN-379-H? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor SN-379-H zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met SN-379-H. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor SN-379-H zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.497 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ GLC 250 D 4MATIC

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken SN-379-H
Merk MERCEDES-BENZ
Model GLC 250 D 4MATIC
Kleur Bruin
Bouwjaar 09-05-2018
Nieuwprijs € 77.353
Brandstof Diesel
Vermogen 150 kW / 204 PK
0-100km/h 7,6 seconden
Topsnelheid 222 km/h
Transmissie 9 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 27-07-2024

Motor en milieu

Vermogen 150 kW / 204 PK bij 3800 rpm
Koppel 500 Nm bij 1600 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2143cc
Verbruik stad 5.5 l/100km
Verbruik snelweg 4.7 l/100km
CO2-uitstoot 129 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 27-07-2023 om 09:01
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 02-05-2023 om 11:35
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
APK goedgekeurd op: 06-05-2022 om 09:16
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 08-06-2021 om 14:30
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 16-08-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken SN-379-H Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166
Terugroepactie 1
Omschrijving
De werking van het noodoproepsysteem (e-Call) is mogelijk bij een tijdelijke stroomonderbreking niet correct.

Mogelijk gevolg
Bij een ongeval zou een automatische gengenereerde noodoproep de doorgestuurde voertuigpositie niet overeen komen met de werkellijke voertuigpositie.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van een software update van de communicatiemodule.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 248.166

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4656 mm
Voertuig breedte 1890 mm
Voertuig hoogte 1639 mm
Wielbasis 2873 mm
Spoorbreedte voor 1621 mm
Spoorbreedte achter 1621 mm
Massa rijklaar 1845 kg
Massa ledig voertuig 1745 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2500 kg
Maximale kogeldruk 100 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 09-05-2018
Eerste afgifte in Nederland 09-05-2018
Laatste tenaamstelling 18-07-2023

Bandenmaten

Voorbanden 235/65R17
235
65
R17
Achterbanden 235/65R17
235
65
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 235/65R17
Achterband 235/65R17

Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
SN-379-H
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport