Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: SK-783-P de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van SK-783-P.
Schademelding maken voor SK-783-P? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor SK-783-P zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met SK-783-P. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor SK-783-P zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 72.921 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.458)
- - PEUGEOT(83.483)
- - RENAULT(80.120)
- - OPEL(79.045)
- - FORD(73.560)
- - MERCEDES-BENZ(72.921)
- - BMW(68.361)
- - TOYOTA(66.791)
- - AUDI(55.428)
- - CITROEN(46.359)
- - VOLVO(46.136)
- - KIA(42.300)
- - FIAT(38.694)
- - HYUNDAI(32.874)
- - SEAT(30.524)
- - NISSAN(28.470)
- - SUZUKI(26.692)
- - SKODA(26.410)
- - MINI(19.597)
- - MAZDA(19.362)
- - MITSUBISHI(14.208)
- - DACIA(7.459)
- - LAND ROVER(7.396)
- - CHEVROLET(7.378)
- - HONDA(7.049)
- - PORSCHE(6.881)
- - TESLA(6.500)
- - ALFA ROMEO(6.150)
- - LYNK&CO(4.609)
- - DAIHATSU(4.207)
- - LEXUS(3.703)
- - JEEP(3.530)
- - SAAB(3.081)
- - JAGUAR(2.963)
- - MG(2.420)
- - SMART(2.328)
- - SUBARU(2.266)
- - DODGE(1.841)
- - IVECO(1.499)
- - CUPRA(1.313)
MERCEDES-BENZ C 350 E
Algemene informatie
Kenteken | SK-783-P |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | C 350 E |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 03-05-2018 |
Nieuwprijs | € 60.252 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 155 kW / 211 PK |
0-100km/h | 6,2 seconden |
Topsnelheid | 246 km/h |
Transmissie | 7 v., automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 03-05-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 155 kW / 211 PK bij 5500 rpm |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1991cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Montage band niet volgens voorschriften |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 30-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 23-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 30-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken SK-783-P | Ja |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4 mm |
Voertuig breedte | 1 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 157 mm |
Spoorbreedte achter | 154 mm |
Massa rijklaar | 1840 kg |
Massa ledig voertuig | 1740 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 03-05-2018 |
Eerste afgifte in Nederland | 03-05-2018 |
Laatste tenaamstelling | 18-08-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties