Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: PT-003-P de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van PT-003-P.
Schademelding maken voor PT-003-P? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor PT-003-P zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met PT-003-P. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor PT-003-P zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 73.092 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.970)
- - PEUGEOT(83.697)
- - RENAULT(80.350)
- - OPEL(79.233)
- - FORD(73.737)
- - MERCEDES-BENZ(73.092)
- - BMW(68.528)
- - TOYOTA(66.970)
- - AUDI(55.560)
- - CITROEN(46.484)
- - VOLVO(46.265)
- - KIA(42.418)
- - FIAT(38.805)
- - HYUNDAI(32.960)
- - SEAT(30.609)
- - NISSAN(28.537)
- - SUZUKI(26.763)
- - SKODA(26.520)
- - MINI(19.659)
- - MAZDA(19.425)
- - MITSUBISHI(14.235)
- - DACIA(7.480)
- - LAND ROVER(7.412)
- - CHEVROLET(7.395)
- - HONDA(7.070)
- - PORSCHE(6.902)
- - TESLA(6.529)
- - ALFA ROMEO(6.162)
- - LYNK&CO(4.622)
- - DAIHATSU(4.219)
- - LEXUS(3.709)
- - JEEP(3.542)
- - SAAB(3.083)
- - JAGUAR(2.970)
- - MG(2.425)
- - SMART(2.329)
- - SUBARU(2.271)
- - DODGE(1.846)
- - IVECO(1.504)
- - CUPRA(1.317)
MERCEDES-BENZ S 400 D 4MATIC
Algemene informatie
Kenteken | PT-003-P |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | S 400 D 4MATIC |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 21-09-2017 |
Nieuwprijs | € 174.883 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 250 kW / 341 PK |
0-100km/h | 5,2 seconden |
Topsnelheid | 250 km/h |
Transmissie | 9 v., sequentiële automaat |
Importauto | Nee |
APK tot | 20-11-2023 |
Motor en milieu
Vermogen | 250 kW / 341 PK bij 3600 rpm |
Koppel | 700 Nm bij 1200 rpm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2925cc |
Verbruik stad | 6.9 l/100km |
Verbruik snelweg | 5 l/100km |
CO2-uitstoot | 150 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 23-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 31-10-2019 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken PT-003-P | Ja |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Omschrijving De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt. Mogelijk gevolg Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 11.309 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 5255 mm |
Voertuig breedte | 1899 mm |
Voertuig hoogte | 1496 mm |
Wielbasis | 3165 mm |
Spoorbreedte voor | 1624 mm |
Spoorbreedte achter | 1624 mm |
Massa rijklaar | 2075 kg |
Massa ledig voertuig | 1975 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 100 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2100 kg |
Maximale kogeldruk | 85 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., dubb.dr. |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | luchtvering |
Vering achter | luchtvering |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | gev. schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 21-09-2017 |
Eerste afgifte in Nederland | 21-09-2017 |
Laatste tenaamstelling | 29-09-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 245/50R18 |
245
50
R18
|
Achterbanden | 245/50R18 |
245
50
R18
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (245) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (50) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties