Zoek op kenteken:

vandaag 71 meldingen
laatste update: 24-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: PT-003-P de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van PT-003-P.

Schademelding maken voor PT-003-P? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor PT-003-P zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met PT-003-P. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor PT-003-P zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 73.092 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ S 400 D 4MATIC

Toegevoegd op: 13 november 2023

Algemene informatie

Kenteken PT-003-P
Merk MERCEDES-BENZ
Model S 400 D 4MATIC
Kleur Grijs
Bouwjaar 21-09-2017
Nieuwprijs € 174.883
Brandstof Diesel
Vermogen 250 kW / 341 PK
0-100km/h 5,2 seconden
Topsnelheid 250 km/h
Transmissie 9 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 20-11-2023

Motor en milieu

Vermogen 250 kW / 341 PK bij 3600 rpm
Koppel 700 Nm bij 1200 rpm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2925cc
Verbruik stad 6.9 l/100km
Verbruik snelweg 5 l/100km
CO2-uitstoot 150 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 14-11-2022 om 10:36
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 01-10-2021 om 14:26
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd op: 26-10-2020 om 09:19
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 20-11-2019 om 08:40
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 23-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 31-10-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken PT-003-P Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stofhoes van de stuurinrichting is mogelijk verkeerd ingebouwd. Deze zorgt dan voor extra wrijving met als gevolg dat de Hand-off-Detection functie niet goed werkt.

Mogelijk gevolg
Actief blijven van de semi-automatische besturing als de bestuurder langere tijd de handen niet aan het stuur heeft. De bestuurder wordt dan niet gewaarschuwd en een eventuele noodzakelijke noodstop zal niet plaatsvinden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De inbouwpositie van de stofhoes van de stuurinrichting wordt dan gecontroleerd en zonodig aangepast. Tevens wordt de software van de regeleenheid van de ESP aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 11.309

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 5255 mm
Voertuig breedte 1899 mm
Voertuig hoogte 1496 mm
Wielbasis 3165 mm
Spoorbreedte voor 1624 mm
Spoorbreedte achter 1624 mm
Massa rijklaar 2075 kg
Massa ledig voertuig 1975 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2100 kg
Maximale kogeldruk 85 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., dubb.dr.
Wielophanging achter multilink
Vering voor luchtvering
Vering achter luchtvering
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 21-09-2017
Eerste afgifte in Nederland 21-09-2017
Laatste tenaamstelling 29-09-2023

Bandenmaten

Voorbanden 245/50R18
245
50
R18
Achterbanden 245/50R18
245
50
R18
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 245/50R18
Achterband 245/50R18

Het eerste getal (245) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (50) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
PT-003-P
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport