Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: N-953-BB de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van N-953-BB.
Schademelding maken voor N-953-BB? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor N-953-BB zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met N-953-BB. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor N-953-BB zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 73.092 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.970)
- - PEUGEOT(83.697)
- - RENAULT(80.350)
- - OPEL(79.233)
- - FORD(73.737)
- - MERCEDES-BENZ(73.092)
- - BMW(68.528)
- - TOYOTA(66.970)
- - AUDI(55.560)
- - CITROEN(46.484)
- - VOLVO(46.265)
- - KIA(42.418)
- - FIAT(38.805)
- - HYUNDAI(32.960)
- - SEAT(30.609)
- - NISSAN(28.537)
- - SUZUKI(26.763)
- - SKODA(26.520)
- - MINI(19.659)
- - MAZDA(19.425)
- - MITSUBISHI(14.235)
- - DACIA(7.480)
- - LAND ROVER(7.412)
- - CHEVROLET(7.395)
- - HONDA(7.070)
- - PORSCHE(6.902)
- - TESLA(6.529)
- - ALFA ROMEO(6.162)
- - LYNK&CO(4.622)
- - DAIHATSU(4.219)
- - LEXUS(3.709)
- - JEEP(3.542)
- - SAAB(3.083)
- - JAGUAR(2.970)
- - MG(2.425)
- - SMART(2.329)
- - SUBARU(2.271)
- - DODGE(1.846)
- - IVECO(1.504)
- - CUPRA(1.317)
MERCEDES-BENZ S 400 D 4MATIC
Algemene informatie
Kenteken | N-953-BB |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | S 400 D 4MATIC |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 16-11-2020 |
Nieuwprijs | € 183.123 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 243 kW / 331 PK |
0-100km/h | 5,4 seconden |
Transmissie | 9 v., automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 16-11-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 243 kW / 331 PK bij 3600 rpm |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2925cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 178 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 27-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 04-07-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 29-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 16-10-2022 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 1 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken N-953-BB | Ja |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags. Mogelijk gevolg Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag.. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 127 |
Omschrijving Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt. Mogelijk gevolg (Nog) niet bekend Herstel (Nog) niet bekend |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 848.517 |
Omschrijving De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed. Mogelijk gevolg Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 14.156 |
Omschrijving Het 12-volt massacontact maakt geen goed contact. Als gevolg kan er sprake zijn van een overgangsweerstand. Mogelijk gevolg Overhitting ter plaatse van het contact en uitvallen van electrische functies, zoals de functies van het elektronische stabiliteitsprogramma (ESP). Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De bevestiging van de massaverbinding wordt dan gecontroleerd en indien nodig gerepareerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 5.003 |
Omschrijving De batterij van het secundaire boordnetwerk kan zich ontladen door een softwarefout. Mogelijk gevolg Mogelijk functioneert het ABS en ESP niet of incorrect. Hierdoor kan het risico op een ongeval toenemen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de software van de spanningsomvormer van het secundaire boordnetwerk actualiseren. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 3.613 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ S 400 D 4MATIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 16.750 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 5 mm |
Voertuig breedte | 1 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 3 mm |
Spoorbreedte voor | 166 mm |
Spoorbreedte achter | 169 mm |
Massa rijklaar | 2090 kg |
Massa ledig voertuig | 1990 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2100 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 16-11-2020 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-09-2021 |
Laatste tenaamstelling | 28-04-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties