Zoek op kenteken:

vandaag 111 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: N-640-JD de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van N-640-JD.

Schademelding maken voor N-640-JD? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor N-640-JD zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met N-640-JD. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor N-640-JD zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.710 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ GLC 350 E 4MATIC

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken N-640-JD
Merk MERCEDES-BENZ
Model GLC 350 E 4MATIC
Kleur Bruin
Bouwjaar 27-03-2018
Nieuwprijs € 79.277
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 155 kW / 211 PK
0-100km/h 5,9 seconden
Topsnelheid 235 km/h
Transmissie 7 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 27-10-2023

Motor en milieu

Vermogen 155 kW / 211 PK bij 5500 rpm
Koppel 560 Nm bij 1200 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1991cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 27-10-2021 om 10:33
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 22-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 04-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken N-640-JD Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ GLC 350 E 4MATIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 3.745
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4656 mm
Voertuig breedte 1890 mm
Voertuig hoogte 1639 mm
Wielbasis 2873 mm
Spoorbreedte voor 1614 mm
Spoorbreedte achter 1614 mm
Massa rijklaar 2025 kg
Massa ledig voertuig 1925 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2000 kg
Maximale kogeldruk 100 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 27-03-2018
Eerste afgifte in Nederland 30-10-2021
Laatste tenaamstelling 26-05-2023

Bandenmaten

Voorbanden 235/60R18
235
60
R18
Achterbanden 235/60R18
235
60
R18
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 235/60R18
Achterband 235/60R18

Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (60) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R18) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 18" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
N-640-JD
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport