Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: L-581-LR de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van L-581-LR.
Schademelding maken voor L-581-LR? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor L-581-LR zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met L-581-LR. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor L-581-LR zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 72.497 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MERCEDES-BENZ V-KLASSE
Algemene informatie
Kenteken | L-581-LR |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | V-KLASSE |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 22-07-2014 |
Nieuwprijs | € 72.255 |
Brandstof | Diesel |
Vermogen | 120 kW / 163 PK |
0-100km/h | 11,9 seconden |
Importauto | Ja |
APK tot | 20-09-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 120 kW / 163 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2143cc |
Verbruik stad | 6.3 l/100km |
Verbruik snelweg | 5.3 l/100km |
CO2-uitstoot | 149 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Onderdeel reminrichting beschadigd, gescheurd of gebroken |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Aandachtspunt 2 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 10-08-2021 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken L-581-LR | Ja |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Omschrijving De stuurkolom is onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading plaatsvi Mogelijk gevolg Bij de elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de aarding van |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 209.100 |
Omschrijving De aluminium bouten van het stuurhuisdeksel en de powerpackafdekking kunnen corroderen. In geval van gevorderde corrosie kan de sterkte van de bouten worden aangetast. Mogelijk gevolg De bouten kunnen breken. Als alle bevestigingsbouten van de powerpack breken, kan deze losraken van de stuurinrichting. Als gevolg daarvan zou de stuurbekrachtiging falen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de bouten vervangen en in de was te zetten. Indien nodig wordt de stuurinrichting te vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 161.083 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ V-KLASSE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 5.788 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | 193 mm |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 3 mm |
Spoorbreedte voor | 167 mm |
Spoorbreedte achter | 165 mm |
Massa rijklaar | 2410 kg |
Massa ledig voertuig | 2310 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 22-07-2014 |
Eerste afgifte in Nederland | 13-02-2018 |
Laatste tenaamstelling | 17-09-2021 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties