Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: L-390-LH de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van L-390-LH.
Schademelding maken voor L-390-LH? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor L-390-LH zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met L-390-LH. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor L-390-LH zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 72.497 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MERCEDES-BENZ AMG G 63
Algemene informatie
Kenteken | L-390-LH |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | AMG G 63 |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 10-04-2019 |
Nieuwprijs | € 259.204 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 430 kW / 586 PK |
0-100km/h | 4,5 seconden |
Topsnelheid | 220 km/h |
Transmissie | 9 v., sequentiële automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 10-01-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | 430 kW / 586 PK bij 6000 rpm |
Koppel | 850 Nm bij 2500 rpm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982cc |
Verbruik stad | 16.5 l/100km |
Verbruik snelweg | 11.1 l/100km |
CO2-uitstoot | 299 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 20-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 28-02-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken L-390-LH | Ja |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De schakelstand van de differentieelvergrendeling (slotactuatoren) wordt mogelijk niet herkend. Mogelijk gevolg In dit geval zou het voertuig niet meer met zekerheid kunnen herkennen of het sperdifferentieel geactiveerd is of niet, dit kan het onbedoeld uitschakelen van ESP en ABS worden veroorzaakt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen preventief de differentieel slotactuatoren controleren en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 12.239 |
Omschrijving De kabelboom van de vooras kan tegen de oliekoeler doorschuren. Mogelijk gevolg Als de kabelboom beschadigd is dan kan de ABS en de ESP functie kan daardoor mogelijk niet goed werken of uitvallen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de kabelboom controleren en indien nodig vervangen. Eveneens wordt een schuurbeveiliging geïnstalleerd. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 36.638 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ AMG G 63 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 54.345 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4873 mm |
Voertuig breedte | 1931 mm |
Voertuig hoogte | 1969 mm |
Wielbasis | 2890 mm |
Spoorbreedte voor | 1638 mm |
Spoorbreedte achter | 1638 mm |
Massa rijklaar | 2560 kg |
Massa ledig voertuig | 2460 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 200 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3500 kg |
Maximale kogeldruk | 140 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | star |
Wielophanging achter | star |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | gev. schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 10-04-2019 |
Eerste afgifte in Nederland | 16-06-2021 |
Laatste tenaamstelling | 02-06-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 275/50R20 |
275
50
R20
|
Achterbanden | 275/50R20 |
275
50
R20
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (275) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (50) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R20) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 20" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties