Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: L-168-RD de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van L-168-RD.
Schademelding maken voor L-168-RD? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor L-168-RD zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met L-168-RD. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor L-168-RD zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 73.092 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.970)
- - PEUGEOT(83.697)
- - RENAULT(80.350)
- - OPEL(79.233)
- - FORD(73.737)
- - MERCEDES-BENZ(73.092)
- - BMW(68.528)
- - TOYOTA(66.970)
- - AUDI(55.560)
- - CITROEN(46.484)
- - VOLVO(46.265)
- - KIA(42.418)
- - FIAT(38.805)
- - HYUNDAI(32.960)
- - SEAT(30.609)
- - NISSAN(28.537)
- - SUZUKI(26.763)
- - SKODA(26.520)
- - MINI(19.659)
- - MAZDA(19.425)
- - MITSUBISHI(14.235)
- - DACIA(7.480)
- - LAND ROVER(7.412)
- - CHEVROLET(7.395)
- - HONDA(7.070)
- - PORSCHE(6.902)
- - TESLA(6.529)
- - ALFA ROMEO(6.162)
- - LYNK&CO(4.622)
- - DAIHATSU(4.219)
- - LEXUS(3.709)
- - JEEP(3.542)
- - SAAB(3.083)
- - JAGUAR(2.970)
- - MG(2.425)
- - SMART(2.329)
- - SUBARU(2.271)
- - DODGE(1.846)
- - IVECO(1.504)
- - CUPRA(1.317)
MERCEDES-BENZ AMG GLE 53 4MATIC+
Algemene informatie
Kenteken | L-168-RD |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | AMG GLE 53 4MATIC+ |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 15-05-2020 |
Nieuwprijs | € 144.798 |
Brandstof | Elektriciteit / Benzine |
Vermogen | 320 kW / 436 PK |
0-100km/h | 5,3 seconden |
Topsnelheid | 250 km/h |
Transmissie | 9 v., automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 15-05-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 320 kW / 436 PK bij 6100 rpm |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 6 |
Cilinderinhoud | 2999cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 212 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 15-05-2020 tot 15-05-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK. |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 13-11-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken L-168-RD | Ja |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden. Mogelijk gevolg Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 47.832 |
Omschrijving De sierstrip van de achterdeuren kan losraken van het voertuig. Mogelijk gevolg De losgeraakte sierstrip kan overige weggebruikers verwonden of een ongeval veroorzaken. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de bevestiging van de sierstrip van de achterdeuren controleren en indien nodig bijwerken. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 105.370 |
Omschrijving De condens waterafvoer van de airconditioning is mogelijk niet correct gemonteerd waardoor condens water in het voertuig terecht kan komen. Mogelijk gevolg Dit kan storingen veroorzaken aan verschillende elektrische componenten. Brand door kortsluiting kan niet worden uitgesloten. E-call kan uitvallen.Voertuig kan niet meer geopend en/of gestart worden en de motor noodloop kan geactiveerd worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zal de montage van de condens waterafvoer worden gecontroleerd en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 34.692 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ AMG GLE 53 4MATIC+ modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 22.950 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4 mm |
Voertuig breedte | 2 mm |
Voertuig hoogte | 1 mm |
Wielbasis | 3 mm |
Spoorbreedte voor | 169 mm |
Spoorbreedte achter | 173 mm |
Massa rijklaar | 2305 kg |
Massa ledig voertuig | 2205 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 3500 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 15-05-2020 |
Eerste afgifte in Nederland | 14-07-2021 |
Laatste tenaamstelling | 13-10-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties