Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: KR-238-P de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van KR-238-P.
Schademelding maken voor KR-238-P? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor KR-238-P zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met KR-238-P. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor KR-238-P zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 72.497 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MERCEDES-BENZ A 200
Algemene informatie
Kenteken | KR-238-P |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | A 200 |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 14-02-2005 |
Nieuwprijs | € 36.530 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 100 kW / 136 PK |
0-100km/h | 9,9 seconden |
Topsnelheid | 195 km/h |
Importauto | Ja |
APK tot | 18-11-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 100 kW / 136 PK bij 5500 rpm |
Koppel | 185 Nm bij 3500 rpm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2035cc |
Verbruik stad | 9.6 l/100km |
Verbruik snelweg | 5.9 l/100km |
CO2-uitstoot | 172 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
Aandachtspunt 1 Stofhoes stuurinrichting beschadigd, dicht niet af |
Aandachtspunt 2 Koplamp met afwijkend lichtbeeld onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Aandachtspunt 1 Veer gebroken of gescheurd |
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktnet.nl |
Datum | 29-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 05-05-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 17 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken KR-238-P | Ja |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Omschrijving Het drijfgas van de airbag is mogelijk door blootstelling aan een hoge vochtigheidsgraad en een hoge temperatuur aangetast zijn. Hierdoor kunnen de gasgeneratoren van de airbag mogelijk overmatige interne druk creëren. Mogelijk gevolg Bij activatie van de airbag kunnen metaaldeeltjes uit de behuizing vrijkomen. Tevens is de beschermende functie van de airbag niet gegarandeerd. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer, uit voorzorg zullen wij de bestuurdersairbag vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 71.418 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ A 200 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 1.441 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 3838 mm |
Voertuig breedte | 1764 mm |
Voertuig hoogte | 1595 mm |
Wielbasis | 2568 mm |
Spoorbreedte voor | 1556 mm |
Spoorbreedte achter | 1556 mm |
Massa rijklaar | 1315 kg |
Massa ledig voertuig | 1215 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 50 kg |
Aanhanger ongeremd | 400 kg |
Aanhanger geremd | 1500 kg |
Maximale kogeldruk | 50 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | onafh., dwarsarmen |
Vering voor | schroefveren |
Vering achter | schroefveren |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 14-02-2005 |
Eerste afgifte in Nederland | 03-12-2016 |
Laatste tenaamstelling | 07-11-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 195/55R16 |
195
55
R16
|
Achterbanden | 195/55R16 |
195
55
R16
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (195) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (55) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties