Zoek op kenteken:

vandaag 28 meldingen
laatste update: 27-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: K-753-NG de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van K-753-NG.

Schademelding maken voor K-753-NG? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor K-753-NG zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met K-753-NG. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor K-753-NG zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 73.343 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ S 400 D 4MATIC

Toegevoegd op: 7 januari 2024

Algemene informatie

Kenteken K-753-NG
Merk MERCEDES-BENZ
Model S 400 D 4MATIC
Kleur Zwart
Bouwjaar 19-01-2021
Nieuwprijs € 188.587
Brandstof Diesel
Vermogen 243 kW / 331 PK
0-100km/h 5,4 seconden
Transmissie 9 v., automaat
Importauto Nee
APK tot 19-01-2024

Motor en milieu

Vermogen 243 kW / 331 PK bij 3600 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2925cc
Verbruik stad 8.7 l/100km
Verbruik snelweg 5.6 l/100km
CO2-uitstoot 178 g/km
Zuinigheidslabel C

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 19-01-2021 tot 19-01-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 1
Website NederlandMobiel.nl
Datum 07-01-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: NederlandMobiel.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken K-753-NG Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen.

Mogelijk gevolg
Verliezen van de controle over het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Preventief zullen de spoorstangen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.258
Terugroepactie 1
Omschrijving
De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags.

Mogelijk gevolg
Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag..

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 127
Terugroepactie 1
Omschrijving
De brandstofniveausensor kan mogelijk door contact met interne brandstofleiding niet vrij bewegen.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hier van kan de brandstofmeter een hoger brandstofpeil aangeven dan in werkelijkheid nog in de tank zit. Dit kan ertoe leiden dat de tank onbewust tijdens het rijden leeg gereden wordt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het aanpassen van de positie van de interne brandstofleiding in de brandstoftank.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 714
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 848.517
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door vloeistoflekkage in het vacuümcircuit kan door elektrochemische reactie de temperatuur van elektrische componenten op een punt komen waarop risico voor brand wordt bereikt.

Mogelijk gevolg
(Nog) niet bekend

Herstel
(Nog) niet bekend
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 848.517
Terugroepactie 1
Omschrijving
Verlichting aan de achterzijde valt uit door onjuiste software van de aanstuurmodule.

Mogelijk gevolg
De achterste richtingaanwijzers, de achterste gevaar knipperlichten en het achteruitrijlicht functioneren mogelijk niet.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen uit voorzorg de software van de signaalregistratie- en aanstuurmodule van uw voertuig actualiseren.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 7.782
Terugroepactie 1
Omschrijving
De hands-off herkenning van het stuur (leer met stuurverwarming) werkt niet of niet goed.

Mogelijk gevolg
Niet waarschuwen van de bestuurder als deze het stuur niet vasthoudt en niet werken van andere veiligheidsystemen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De software van de hands-off herkenning wordt dan aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 14.156
Terugroepactie 1
Omschrijving
Er kan een te korte spoorstang zijn gemonteerd. Als gevolg kan deze losraken of buigen.

Mogelijk gevolg
Verliezen van de controle over het voertuig.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Preventief zullen de spoorstangen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 1.258
Terugroepactie 1
Omschrijving
De regeleenheid, die de stoelbezetting herkent, kan mogelijk bij het uitschakelen van het voertuig permanent gedeactiveerd worden door de regeleenheid van de airbags.

Mogelijk gevolg
Onjuiste detectie van stoelbezetting kan leiden tot het uitschakelen van de passagiersairbag..

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het een software-update van de airbag regeleenheid
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 127
Terugroepactie 1
Omschrijving
De brandstofniveausensor kan mogelijk door contact met interne brandstofleiding niet vrij bewegen.

Mogelijk gevolg
Als gevolg hier van kan de brandstofmeter een hoger brandstofpeil aangeven dan in werkelijkheid nog in de tank zit. Dit kan ertoe leiden dat de tank onbewust tijdens het rijden leeg gereden wordt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het aanpassen van de positie van de interne brandstofleiding in de brandstoftank.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 714
Terugroepactie 1
Omschrijving
De afdichting van het schutbord tussen de motorruimte en het interieur is mogelijk niet waterdicht.

Mogelijk gevolg
Lekwater kan corrosie en/of kortsluiting aan de elektrische contacten veroorzaken en lekstromen. Dit kan invloed hebben op de werking van de veiligheidssystemen, waardoor het verwondingsgevaar bij ongeval kan toenemen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Wij zullen uit voorzorg een extra afdichting plaatsen aan de scheidingswand.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 982
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het 12-volt massacontact maakt geen goed contact. Als gevolg kan er sprake zijn van een overgangsweerstand.

Mogelijk gevolg
Overhitting ter plaatse van het contact en uitvallen van electrische functies, zoals de functies van het elektronische stabiliteitsprogramma (ESP).

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De bevestiging van de massaverbinding wordt dan gecontroleerd en indien nodig gerepareerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 5.003
Terugroepactie 1
Omschrijving
De batterij van het secundaire boordnetwerk kan zich ontladen door een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Mogelijk functioneert het ABS en ESP niet of incorrect. Hierdoor kan het risico op een ongeval toenemen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal de software van de spanningsomvormer van het secundaire boordnetwerk actualiseren.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 3.613

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 5 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 3 mm
Spoorbreedte voor 166 mm
Spoorbreedte achter 168 mm
Massa rijklaar 2090 kg
Massa ledig voertuig 1990 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2100 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 19-01-2021
Eerste afgifte in Nederland 19-01-2021
Laatste tenaamstelling 06-01-2024
K-753-NG
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport