Zoek op kenteken:

vandaag 227 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: K-486-HP de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van K-486-HP.

Schademelding maken voor K-486-HP? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor K-486-HP zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met K-486-HP. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor K-486-HP zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.710 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ GLE 350 DE 4MATIC COUPE

Toegevoegd op: 30 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken K-486-HP
Merk MERCEDES-BENZ
Model GLE 350 DE 4MATIC COUPE
Kleur Wit
Bouwjaar 21-10-2020
Nieuwprijs € 101.055
Brandstof Diesel / Elektriciteit
Vermogen 143 kW / 195 PK
0-100km/h 6,9 seconden
Topsnelheid 210 km/h
Transmissie 9 v., automaat
Importauto Ja
APK tot 21-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 143 kW / 195 PK bij 3800 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1950cc
Verbruik stad l/100km
Verbruik snelweg l/100km
CO2-uitstoot g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 02-10-2023 om 13:56
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 30-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 05-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken K-486-HP Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schroefbevestiging van een 12V kabelboom onder het voertuig is mogelijk niet goed vastgedraaid.

Mogelijk gevolg
De temperatuur kan toenemen met brand als gevolg.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefverbinding van de kabelboom wordt gecontroleerd en zonodig goed vastgedraaid.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 28.098
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schroefbevestiging van een 12V kabelboom onder het voertuig is mogelijk niet goed vastgedraaid.

Mogelijk gevolg
De temperatuur kan toenemen met brand als gevolg.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefverbinding van de kabelboom wordt gecontroleerd en zonodig goed vastgedraaid.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 28.098
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schroefbevestiging van een 12V kabelboom onder het voertuig is mogelijk niet goed vastgedraaid.

Mogelijk gevolg
De temperatuur kan toenemen met brand als gevolg.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefverbinding van de kabelboom wordt gecontroleerd en zonodig goed vastgedraaid.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 28.098
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schroefbevestiging van een 12V kabelboom onder het voertuig is mogelijk niet goed vastgedraaid.

Mogelijk gevolg
De temperatuur kan toenemen met brand als gevolg.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefverbinding van de kabelboom wordt gecontroleerd en zonodig goed vastgedraaid.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 28.098
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het middelste gordelslot achteraan, kan mogelijk bij het vastklikken van de gordel, onder het zitkussen gedrukt worden.

Mogelijk gevolg
Indien het terugtrekken van het gordelslot niet mogelijk zou zijn, dan kan de desbetreffende gordel niet vastgeklikt en gebruikt worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Uit voorzorg zullen wij de positie van het dubbele gordelslot aanpassen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 47.832
Terugroepactie 1
Omschrijving
De schroefbevestiging van een 12V kabelboom onder het voertuig is mogelijk niet goed vastgedraaid.

Mogelijk gevolg
De temperatuur kan toenemen met brand als gevolg.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht om een afspraak te maken met een merkdealer. De schroefverbinding van de kabelboom wordt gecontroleerd en zonodig goed vastgedraaid.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 28.098

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ GLE 350 DE 4MATIC COUPE modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 456
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 2 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 169 mm
Spoorbreedte achter 173 mm
Massa rijklaar 2690 kg
Massa ledig voertuig 2590 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2700 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 21-10-2020
Eerste afgifte in Nederland 18-12-2020
Laatste tenaamstelling 18-12-2020
K-486-HP
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport