Zoek op kenteken:

vandaag 264 meldingen
laatste update: 23-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: H-330-FF de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van H-330-FF.

Schademelding maken voor H-330-FF? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor H-330-FF zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met H-330-FF. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor H-330-FF zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 72.921 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ AMG GLC 63 S 4MATIC

Toegevoegd op: 2 november 2023

Algemene informatie

Kenteken H-330-FF
Merk MERCEDES-BENZ
Model AMG GLC 63 S 4MATIC
Kleur Blauw
Bouwjaar 10-04-2018
Nieuwprijs € 179.248
Brandstof Benzine
Vermogen 375 kW / 511 PK
0-100km/h 3,8 seconden
Topsnelheid 280 km/h
Transmissie 9 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 07-11-2025

Motor en milieu

Vermogen 375 kW / 511 PK bij 5500 rpm
Koppel 700 Nm bij 1750 rpm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 3982cc
Verbruik stad 14.1 l/100km
Verbruik snelweg 8.7 l/100km
CO2-uitstoot 244 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 19-01-2022 om 13:42
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 07-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 28-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 09-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken H-330-FF Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689
Terugroepactie 1
Omschrijving
De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout.

Mogelijk gevolg
Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale.

Herstel
U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 200.000
Terugroepactie 1
Omschrijving
De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken.

Mogelijk gevolg
Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 6.538
Terugroepactie 1
Omschrijving
De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen.

Mogelijk gevolg
Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 249.689

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ AMG GLC 63 S 4MATIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 38.129
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4679 mm
Voertuig breedte 1890 mm
Voertuig hoogte 1625 mm
Wielbasis 2873 mm
Spoorbreedte voor 1662 mm
Spoorbreedte achter 1662 mm
Massa rijklaar 2020 kg
Massa ledig voertuig 1920 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2200 kg
Maximale kogeldruk 100 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor luchtvering
Vering achter luchtvering
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 10-04-2018
Eerste afgifte in Nederland 27-01-2020
Laatste tenaamstelling 11-11-2023

Bandenmaten

Voorbanden 265/45R20
265
45
R20
Achterbanden 295/40R20
295
40
R20
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 265/45R20
Achterband 295/40R20

Het eerste getal (295) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (40) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R20) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 20" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
H-330-FF
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport