Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: H-330-FF de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van H-330-FF.
Schademelding maken voor H-330-FF? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor H-330-FF zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met H-330-FF. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor H-330-FF zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 72.921 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(152.458)
- - PEUGEOT(83.483)
- - RENAULT(80.120)
- - OPEL(79.045)
- - FORD(73.560)
- - MERCEDES-BENZ(72.921)
- - BMW(68.361)
- - TOYOTA(66.791)
- - AUDI(55.428)
- - CITROEN(46.359)
- - VOLVO(46.136)
- - KIA(42.300)
- - FIAT(38.694)
- - HYUNDAI(32.874)
- - SEAT(30.524)
- - NISSAN(28.470)
- - SUZUKI(26.692)
- - SKODA(26.410)
- - MINI(19.597)
- - MAZDA(19.362)
- - MITSUBISHI(14.208)
- - DACIA(7.459)
- - LAND ROVER(7.396)
- - CHEVROLET(7.378)
- - HONDA(7.049)
- - PORSCHE(6.881)
- - TESLA(6.500)
- - ALFA ROMEO(6.150)
- - LYNK&CO(4.609)
- - DAIHATSU(4.207)
- - LEXUS(3.703)
- - JEEP(3.530)
- - SAAB(3.081)
- - JAGUAR(2.963)
- - MG(2.420)
- - SMART(2.328)
- - SUBARU(2.266)
- - DODGE(1.841)
- - IVECO(1.499)
- - CUPRA(1.313)
MERCEDES-BENZ AMG GLC 63 S 4MATIC
Algemene informatie
Kenteken | H-330-FF |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | AMG GLC 63 S 4MATIC |
Kleur | Blauw |
Bouwjaar | 10-04-2018 |
Nieuwprijs | € 179.248 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 375 kW / 511 PK |
0-100km/h | 3,8 seconden |
Topsnelheid | 280 km/h |
Transmissie | 9 v., sequentiële automaat |
Importauto | Ja |
APK tot | 07-11-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | 375 kW / 511 PK bij 5500 rpm |
Koppel | 700 Nm bij 1750 rpm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 3982cc |
Verbruik stad | 14.1 l/100km |
Verbruik snelweg | 8.7 l/100km |
CO2-uitstoot | 244 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 07-10-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 28-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 09-05-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken H-330-FF | Ja |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Omschrijving De communicatiemodulesoftware voor het noodhulpsysteem (e-call) bevat een softwarefout. Mogelijk gevolg Bij een noodgeval kan het voertuig geen verbinding kan maken met de Mercedes-Benz noodcentrale. Herstel U hoeft géén contact op te nemen met de merkdealer. Het voertuig wordt automatisch voorzien van aang |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 200.000 |
Omschrijving De aansluiting van de positieve kabel aan de starter kan mogelijk door trillingen kortsluiting veroorzaken. Mogelijk gevolg Indien er kortsluiting optreedt, kan pech of brandschade niet uitgesloten worden. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de aansluiting van de pluskabel aan de starter en indien nodig aangepast. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 6.538 |
Omschrijving De bevestigingsklem van de gasleidingen van het inertiseringssysteem kan mogelijk zijn klemkracht verliezen. Mogelijk gevolg Hierdoor kan het Argon-beschermgas uit de gasleidingen van het inertiseringssysteem ontsnappen. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het controleren van de gasleidingverbinding van het inertiseringssysteem en indien nodig vervangen. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 249.689 |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ AMG GLC 63 S 4MATIC modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 38.129 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 4679 mm |
Voertuig breedte | 1890 mm |
Voertuig hoogte | 1625 mm |
Wielbasis | 2873 mm |
Spoorbreedte voor | 1662 mm |
Spoorbreedte achter | 1662 mm |
Massa rijklaar | 2020 kg |
Massa ledig voertuig | 1920 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | 75 kg |
Aanhanger ongeremd | 750 kg |
Aanhanger geremd | 2200 kg |
Maximale kogeldruk | 100 kg |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | onafh., McPherson |
Wielophanging achter | multilink |
Vering voor | luchtvering |
Vering achter | luchtvering |
Remmen voor | gev. schijven |
Remmen achter | gev. schijven |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 10-04-2018 |
Eerste afgifte in Nederland | 27-01-2020 |
Laatste tenaamstelling | 11-11-2023 |
Bandenmaten
Voorbanden | 265/45R20 |
265
45
R20
|
Achterbanden | 295/40R20 |
295
40
R20
|
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:
Het eerste getal (295) geeft de breedte van de band aan in millimeters. Het tweede getal (40) is de hoogte van de band. Het derde getal met de letter R (R20) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 20" (inch). |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties