Zoek op kenteken:

vandaag 133 meldingen
laatste update: 30-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: GZ-476-T de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van GZ-476-T.

Schademelding maken voor GZ-476-T? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor GZ-476-T zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met GZ-476-T. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor GZ-476-T zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.

Wij hebben 74.066 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MERCEDES-BENZ GLC 220D 4MATIC

Toegevoegd op: 15 oktober 2024

Algemene informatie

Kenteken GZ-476-T
Merk MERCEDES-BENZ
Model GLC 220D 4MATIC
Kleur Grijs
Bouwjaar 24-09-2015
Nieuwprijs € 73.544
Brandstof Diesel
Vermogen 125 kW / 170 PK
0-100km/h 8,3 seconden
Topsnelheid 210 km/h
Transmissie 9 v., sequentiële automaat
Importauto Nee
APK tot 11-10-2024

Motor en milieu

Vermogen 125 kW / 170 PK bij 3000 rpm
Koppel 400 Nm bij 1400 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2143cc
Verbruik stad 6.3 l/100km
Verbruik snelweg 5.1 l/100km
CO2-uitstoot 143 g/km
Zuinigheidslabel D

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 11-10-2023 om 15:13
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 23-09-2022 om 11:14
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 31-08-2021 om 12:59
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling
APK goedgekeurd op: 14-09-2020 om 14:57
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 24-09-2019 om 11:42
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 27-08-2018 om 14:40
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 15-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 3 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 15-10-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 3 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken GZ-476-T Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stuurkolom is mogelijk onvoldoende elektrisch geaard. Hierdoor kan een elektrostatische ontlading

Mogelijk gevolg
Bij een elektrostatische ontlading kan de airbag spontaan geactiveerd worden. Hierdoor kan de bestuu

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met de merkdealer. De dealer zal de stuurko
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 91.313

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4656 mm
Voertuig breedte 1890 mm
Voertuig hoogte 1639 mm
Wielbasis 2873 mm
Spoorbreedte voor 1621 mm
Spoorbreedte achter 1621 mm
Massa rijklaar 1845 kg
Massa ledig voertuig 1745 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 75 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 2500 kg
Maximale kogeldruk 100 kg
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter multilink
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 24-09-2015
Eerste afgifte in Nederland 24-09-2015
Laatste tenaamstelling 25-03-2016

Bandenmaten

Voorbanden 235/65R17
235
65
R17
Achterbanden 235/65R17
235
65
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 235/65R17
Achterband 235/65R17

Het eerste getal (235) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
GZ-476-T
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport