Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MERCEDES-BENZ met kenteken: 41-PKR-6 de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-BENZ rapport van 41-PKR-6.
Schademelding maken voor 41-PKR-6? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 41-PKR-6 zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 41-PKR-6. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor 41-PKR-6 zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-BENZ.
Wij hebben 73.554 MERCEDES-BENZ meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(153.952)
- - PEUGEOT(84.243)
- - RENAULT(80.883)
- - OPEL(79.719)
- - FORD(74.221)
- - MERCEDES-BENZ(73.554)
- - BMW(68.967)
- - TOYOTA(67.487)
- - AUDI(55.916)
- - CITROEN(46.782)
- - VOLVO(46.573)
- - KIA(42.739)
- - FIAT(39.048)
- - HYUNDAI(33.180)
- - SEAT(30.821)
- - NISSAN(28.728)
- - SUZUKI(26.930)
- - SKODA(26.694)
- - MINI(19.766)
- - MAZDA(19.559)
- - MITSUBISHI(14.331)
- - DACIA(7.530)
- - LAND ROVER(7.455)
- - CHEVROLET(7.444)
- - HONDA(7.121)
- - PORSCHE(6.930)
- - TESLA(6.605)
- - ALFA ROMEO(6.190)
- - LYNK&CO(4.638)
- - DAIHATSU(4.240)
- - LEXUS(3.726)
- - JEEP(3.570)
- - SAAB(3.099)
- - JAGUAR(2.992)
- - MG(2.435)
- - SMART(2.348)
- - SUBARU(2.286)
- - DODGE(1.857)
- - IVECO(1.515)
- - CUPRA(1.330)
MERCEDES-BENZ SL 500
Algemene informatie
Kenteken | 41-PKR-6 |
Merk | MERCEDES-BENZ |
Model | SL 500 |
Kleur | Grijs |
Bouwjaar | 15-01-2002 |
Nieuwprijs | € 0 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 225 kW / 306 PK |
0-100km/h | 6,3 seconden |
Topsnelheid | 250 km/h |
Importauto | Ja |
APK tot | 25-04-2024 |
Motor en milieu
Vermogen | 225 kW / 306 PK |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 8 |
Cilinderinhoud | 4966cc |
Verbruik stad | l/100km |
Verbruik snelweg | l/100km |
CO2-uitstoot | 304 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Dimlicht onjuist afgesteld |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Bandenspanning niet op juiste waarde |
Aandachtspunt 2 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
Aandachtspunt 3 Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
Aandachtspunt 4 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 5 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Fuseekogel of fuseekogelhuis vertoont corrosie |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Fusee(kogel) te veel speling |
Aandachtspunt 2 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 3 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect |
Aandachtspunt 1 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
Aandachtspunt 2 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 3 Stofhoes fuseekogel dicht niet meer af |
Aandachtspunt 1 Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Aandachtspunt 2 Fusee ondeugdelijk bevestigd/teveel speling |
Aandachtspunt 3 Band onvoldoende profiel |
Aandachtspunt 4 Kleur verplicht licht niet volgens voorschrift |
Aandachtspunt 5 Werking/toestand verplicht licht/retroreflector |
Internet geschiedenis
Website | NederlandMobiel.nl |
Datum | 06-01-2024 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken 41-PKR-6 | Nee |
Importcheck (voorbeeld)
In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-BENZ SL 500 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is. Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM. |
Importvoertuig | Ja |
BPM bedrag | € 37.422 |
Geïmporteerd uit | (bekijk land) |
Indicatie rest-BPM op moment van importeren | (bekijk uitgebreid rapport) |
Op basis van bovenstaande gegevens: | (bekijk uitgebreid rapport) |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | - |
Voertuig breedte | - |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 155 mm |
Spoorbreedte achter | 154 mm |
Massa rijklaar | 1845 kg |
Massa ledig voertuig | 1745 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | - |
Aanhanger geremd | - |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Ja |
Eerste toelating op de wereld | 15-01-2002 |
Eerste afgifte in Nederland | 07-02-2011 |
Laatste tenaamstelling | 03-01-2024 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Advertentieprijzen
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties