Zoek op kenteken:

vandaag 205 meldingen
laatste update: 22-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MERCEDES-AMG met kenteken: PK-372-T de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MERCEDES-AMG rapport van PK-372-T.

Schademelding maken voor PK-372-T? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor PK-372-T zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met PK-372-T. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor PK-372-T zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MERCEDES-AMG.

MERCEDES-AMG AMG GLS 63

Toegevoegd op: 12 november 2023

Algemene informatie

Kenteken PK-372-T
Merk MERCEDES-AMG
Model AMG GLS 63
Kleur Zwart
Bouwjaar 06-04-2016
Nieuwprijs € 228.862
Brandstof Benzine
Vermogen 430 kW / 586 PK
0-100km/h 4,6 seconden
Topsnelheid 270 km/h
Transmissie 7 v., sequentiële automaat
Importauto Ja
APK tot 21-04-2024

Motor en milieu

Vermogen 430 kW / 586 PK bij 5500 rpm
Koppel 760 Nm bij 1750 rpm
Aantal cilinders 8
Cilinderinhoud 5461cc
Verbruik stad 15.8 l/100km
Verbruik snelweg 10.3 l/100km
CO2-uitstoot 288 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 21-04-2022 om 11:28
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd op: 20-04-2020 om 10:53
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 12-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktnet.nl
Datum 15-05-2021
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 2
Website Autogespot.nl
Datum 09-02-2019
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 3 (bekijk alle foto's)
bron: Autogespot.nl
Vermelding 1
Website Autogespot.nl
Datum 01-09-2018
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 7 (bekijk alle foto's)
bron: Autogespot.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken PK-372-T Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290
Terugroepactie 1
Omschrijving
De stekkerbehuizing van de elektrische stuurbekrachtiging is mogelijk niet waterdicht. Als gevolg da

Mogelijk gevolg
Verstoren van de signalen van de stuurbekrachtiging, uitvallen van de stuurbekrachtiging.

Herstel
De producent roept de betreffende voertuigen terug. Maatregelen worden genomen om het defect te verh
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 43.384
Terugroepactie 1
Omschrijving
De oliepeilstok van het Active Curve System oliereservoir is mogelijk onjuist gefabriceerd. Hierdoor

Mogelijk gevolg
De hydraulische olie kan op hete motoronderdelen terecht komen. Hierdoor kan brand ontstaan.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de oliepe
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 19.290

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MERCEDES-AMG AMG GLS 63 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 48.171
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 5130 mm
Voertuig breedte 1934 mm
Voertuig hoogte 1850 mm
Wielbasis 3075 mm
Spoorbreedte voor 1655 mm
Spoorbreedte achter 1655 mm
Massa rijklaar 2580 kg
Massa ledig voertuig 2480 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 100 kg
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd 3290 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., dubb.dr.
Wielophanging achter onafh., dubb.dr.
Vering voor luchtvering
Vering achter luchtvering
Remmen voor gev. schijven, 390 mm
Remmen achter gev. schijven, 345 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 06-04-2016
Eerste afgifte in Nederland 01-08-2017
Laatste tenaamstelling 27-08-2021

Bandenmaten

Voorbanden 295/40R21
295
40
R21
Achterbanden 295/40R21
295
40
R21
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 295/40R21
Achterband 295/40R21

Het eerste getal (295) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (40) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R21) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 21" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
PK-372-T
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport