Zoek op kenteken:
Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.
Controleer voor deze MAZDA met kenteken: ZF-250-V de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MAZDA rapport van ZF-250-V.
Schademelding maken voor ZF-250-V? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.
Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor ZF-250-V zijn er verschillende punten gevonden.
Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met ZF-250-V. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.
Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.
Voor ZF-250-V zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MAZDA.
Wij hebben 19.294 MAZDA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.
- - VOLKSWAGEN(151.746)
- - PEUGEOT(83.022)
- - RENAULT(79.715)
- - OPEL(78.598)
- - FORD(73.118)
- - MERCEDES-BENZ(72.497)
- - BMW(68.037)
- - TOYOTA(66.318)
- - AUDI(55.140)
- - CITROEN(46.132)
- - VOLVO(45.851)
- - KIA(42.026)
- - FIAT(38.455)
- - HYUNDAI(32.692)
- - SEAT(30.388)
- - NISSAN(28.325)
- - SUZUKI(26.535)
- - SKODA(26.290)
- - MINI(19.487)
- - MAZDA(19.294)
- - MITSUBISHI(14.127)
- - DACIA(7.414)
- - LAND ROVER(7.360)
- - CHEVROLET(7.341)
- - HONDA(7.006)
- - PORSCHE(6.857)
- - TESLA(6.414)
- - ALFA ROMEO(6.126)
- - LYNK&CO(4.565)
- - DAIHATSU(4.189)
- - LEXUS(3.687)
- - JEEP(3.500)
- - SAAB(3.071)
- - JAGUAR(2.954)
- - MG(2.411)
- - SMART(2.313)
- - SUBARU(2.251)
- - DODGE(1.832)
- - IVECO(1.491)
- - BMW I(1.301)
MAZDA 3
Algemene informatie
Kenteken | ZF-250-V |
Merk | MAZDA |
Model | MAZDA3 |
Kleur | Zwart |
Bouwjaar | 23-05-2019 |
Nieuwprijs | € 32.150 |
Brandstof | Benzine / Elektriciteit |
Vermogen | 90 kW / 123 PK |
0-100km/h | 10,4 seconden |
Topsnelheid | 197 km/h |
Transmissie | 6 v., handgeschakeld |
Importauto | Nee |
APK tot | 06-03-2025 |
Motor en milieu
Vermogen | 90 kW / 123 PK bij 6000 rpm |
Koppel | Nm |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1998cc |
Verbruik stad | 6.5 l/100km |
Verbruik snelweg | 4.4 l/100km |
CO2-uitstoot | 119 g/km |
Zuinigheidslabel | Niet beschikbaar |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
APK resultaten
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd |
Internet geschiedenis
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 12-09-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 14-07-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 25-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktplaats.nl |
Datum | 07-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 20 (bekijk alle foto's) |
Website | Marktnet.nl |
Datum | 03-06-2023 |
Vraagprijs | (bekijk uitgebreid rapport) |
KM stand | (bekijk uitgebreid rapport) |
Aantal foto's | 10 (bekijk alle foto's) |
Uitgebreid rapport
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties
Terugroepacties
Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is. |
Terugroepactie voor kenteken ZF-250-V | Ja |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Niet verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Omschrijving Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten. Mogelijk gevolg Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 18.277 |
Omschrijving Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen. Mogelijk gevolg De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt. Herstel De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 57.857 |
Omschrijving De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete Mogelijk gevolg Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 70.843 |
Omschrijving Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat. Mogelijk gevolg Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer. Herstel De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie. |
Probleem verholpen? | Verholpen |
Aantal teruggeroepen: | 38.048 |
Gestolen voertuig controle
Politie | Niet gestolen |
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar | Niet gestolen |
RDW | Niet gestolen |
Maten & gewichten
Voertuig lengte | 446 mm |
Voertuig breedte | 180 mm |
Voertuig hoogte | - |
Wielbasis | 2 mm |
Spoorbreedte voor | 157 mm |
Spoorbreedte achter | 158 mm |
Massa rijklaar | 1349 kg |
Massa ledig voertuig | 1249 kg |
Toegestane max. massa voertuig | - |
Maximale laadvermogen | - |
Maximale dakbelasting | - |
Aanhanger ongeremd | 600 kg |
Aanhanger geremd | 1300 kg |
Maximale kogeldruk | - |
Laadruimte inhoud | - |
Onderstel
Wielophanging voor | - |
Wielophanging achter | - |
Vering voor | - |
Vering achter | - |
Remmen voor | - |
Remmen achter | - |
APK en historie
Vervaldatum APK | Onbekend |
Importauto | Nee |
Eerste toelating op de wereld | 23-05-2019 |
Eerste afgifte in Nederland | 23-05-2019 |
Laatste tenaamstelling | 20-04-2023 |
- Schade check
- KM stand check
- Voertuigopties
- Chassisnr. / meldcode
- Eigenaren registraties