Zoek op kenteken:

vandaag 184 meldingen
laatste update: 21-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MAZDA met kenteken: ZF-250-V de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MAZDA rapport van ZF-250-V.

Schademelding maken voor ZF-250-V? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor ZF-250-V zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met ZF-250-V. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor ZF-250-V zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MAZDA.

Wij hebben 19.294 MAZDA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MAZDA 3

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken ZF-250-V
Merk MAZDA
Model MAZDA3
Kleur Zwart
Bouwjaar 23-05-2019
Nieuwprijs € 32.150
Brandstof Benzine / Elektriciteit
Vermogen 90 kW / 123 PK
0-100km/h 10,4 seconden
Topsnelheid 197 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 06-03-2025

Motor en milieu

Vermogen 90 kW / 123 PK bij 6000 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998cc
Verbruik stad 6.5 l/100km
Verbruik snelweg 4.4 l/100km
CO2-uitstoot 119 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd op: 06-03-2023 om 13:11
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 12-09-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 14-07-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 25-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 07-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 03-06-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken ZF-250-V Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een productiefout kan er speling ontstaan tussen de naafboutkop en de naafflens. Door die speling kan de wielmoer loskomen te zitten.

Mogelijk gevolg
Wanneer de wielmoeren tijdens het rijden loskomen, kan het wiel losraken, en bestaat de kans dat het voertuig niet meer controleerbaar is.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de wielmoeren correct vastzetten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 18.277
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 446 mm
Voertuig breedte 180 mm
Voertuig hoogte -
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 157 mm
Spoorbreedte achter 158 mm
Massa rijklaar 1349 kg
Massa ledig voertuig 1249 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 600 kg
Aanhanger geremd 1300 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 23-05-2019
Eerste afgifte in Nederland 23-05-2019
Laatste tenaamstelling 20-04-2023
ZF-250-V
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport