Zoek op kenteken:

vandaag 130 meldingen
laatste update: 23-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze MAZDA met kenteken: L-344-PX de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide MAZDA rapport van L-344-PX.

Schademelding maken voor L-344-PX? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor L-344-PX zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met L-344-PX. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor L-344-PX zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze MAZDA.

Wij hebben 19.362 MAZDA meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

MAZDA 3

Toegevoegd op: 3 november 2023

Algemene informatie

Kenteken L-344-PX
Merk MAZDA
Model MAZDA3
Kleur Zwart
Bouwjaar 08-01-2020
Nieuwprijs € 27.879
Brandstof Elektriciteit / Benzine
Vermogen 90 kW / 123 PK
0-100km/h 10,4 seconden
Topsnelheid 197 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Ja
APK tot 08-01-2024

Motor en milieu

Vermogen 90 kW / 123 PK bij 12000 rpm
Koppel Nm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1998cc
Verbruik stad 6.4 l/100km
Verbruik snelweg 4.3 l/100km
CO2-uitstoot 117 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 08-01-2020 tot 08-01-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 10
Website Marktplaats.nl
Datum 03-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 9
Website Marktplaats.nl
Datum 04-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 8
Website Marktplaats.nl
Datum 26-08-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 7
Website Marktplaats.nl
Datum 22-07-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 6
Website Marktplaats.nl
Datum 06-07-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 0 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 5
Website Marktplaats.nl
Datum 13-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 4
Website Marktplaats.nl
Datum 08-04-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 3
Website Marktplaats.nl
Datum 08-03-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 12-02-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 20-09-2021
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken L-344-PX Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door een onjuiste aansturing van het hydraulische kleppentrein kan de inlaatklep, tijdens bepaalde bedrijfsomstandigheden, in contact komen met andere inwendige bewegende motoronderdelen.

Mogelijk gevolg
De klepbediening kan uit positie komen waardoor de verbranding wordt verstoord, vermogensverlies optreedt en/of het MIL-controlelampje oplicht. In het slechtste geval kan de motor onderweg stilvallen en niet meer starten, wat het risico op een ongeval verhoogt.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De dealer zal de motorsoftware updaten.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 57.857
Terugroepactie 1
Omschrijving
De software van de automatische noodstop module kan ten onrechte een obstakel voor het voertuig dete

Mogelijk gevolg
Door het onjuist activeren van het automatisch noodstopsysteem kan het voertuig onbedoeld gaan remme

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 70.843
Terugroepactie 1
Omschrijving
Door onjuiste software van de motorregeleenheid bestaat de kans dat na de automatische herstart het motortoerental niet snel genoeg kan worden verhoogd en de motor afslaat.

Mogelijk gevolg
Na een automatische herstart kan tijdens het optrekken vanuit stilstand de motor afslaan en het risico op een botsing verhogen voor het achterop komend verkeer.

Herstel
De voertuigeigenaren ontvangen een brief waarin zij worden verzocht om spoedig een afspraak te maken met een Mazda - dealer/erkend reparateur voor het, gratis, laten uitvoeren van deze actie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 38.048

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van MAZDA MAZDA3 modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 4.790
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4 mm
Voertuig breedte 1 mm
Voertuig hoogte 1 mm
Wielbasis 2 mm
Spoorbreedte voor 157 mm
Spoorbreedte achter 158 mm
Massa rijklaar 1349 kg
Massa ledig voertuig 1249 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 600 kg
Aanhanger geremd 1300 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor -
Wielophanging achter -
Vering voor -
Vering achter -
Remmen voor -
Remmen achter -

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 08-01-2020
Eerste afgifte in Nederland 25-10-2021
Laatste tenaamstelling 25-01-2023
L-344-PX
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport