Zoek op kenteken:

vandaag 34 meldingen
laatste update: 24-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze LANCIA met kenteken: 50-PR-HD de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide LANCIA rapport van 50-PR-HD.

Schademelding maken voor 50-PR-HD? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor 50-PR-HD zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met 50-PR-HD. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor 50-PR-HD zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze LANCIA.

LANCIA YPSILON

Toegevoegd op: 6 april 2024

Algemene informatie

Kenteken 50-PR-HD
Merk LANCIA
Model LANCIA YPSILON
Kleur Wit
Bouwjaar 15-10-2004
Nieuwprijs € 0
Brandstof Benzine
Vermogen 70 kW / 95 PK
0-100km/h 10,9 seconden
Topsnelheid 175 km/h
Transmissie 5 v., handgeschakeld
Importauto Nee
APK tot 15-05-2024

Motor en milieu

Vermogen 70 kW / 95 PK bij 17400 rpm
Koppel 128 Nm bij 4500 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1368cc
Verbruik stad 8.2 l/100km
Verbruik snelweg 5.4 l/100km
CO2-uitstoot 152 g/km
Zuinigheidslabel C

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 15-05-2023 om 16:43
Aandachtspunt 1 Remvertraging bedrijfsrem onvoldoende (< 90% >= 50% awet)
Aandachtspunt 2 Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont
APK goedgekeurd na reparatie op: 21-10-2021 om 11:03
Aandachtspunt 1 Stofhoes fuseekogel beschadigd en dicht niet af
Aandachtspunt 2 Remlicht werkt niet (goed)
Aandachtspunt 3 Richtingaanwijzers kleur wijkt af/niet toegestaan
APK goedgekeurd op: 14-10-2020 om 13:04
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd
APK goedgekeurd na reparatie op: 17-09-2019 om 16:25
Aandachtspunt 1 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
APK afgekeurd op: 17-09-2019 om 09:04
Aandachtspunt 1 Parkeerrem werkt niet op 2 wielen
APK goedgekeurd op: 27-09-2018 om 15:24
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
APK goedgekeurd op: 16-10-2017 om 11:15
Aandachtspunt 1 Waarschuwingsinrichting airbag- / gordelsysteem geeft defect
APK goedgekeurd op: 11-10-2016 om 08:59
Aandachtspunt 1 Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage

Internet geschiedenis

Vermelding 3
Website Marktnet.nl
Datum 06-04-2024
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl
Vermelding 2
Website NederlandMobiel.nl
Datum 29-05-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: NederlandMobiel.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 20-04-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken 50-PR-HD Nee

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 3778 mm
Voertuig breedte 1704 mm
Voertuig hoogte 1530 mm
Wielbasis 2388 mm
Spoorbreedte voor 1450 mm
Spoorbreedte achter 1450 mm
Massa rijklaar 1070 kg
Massa ledig voertuig 970 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 400 kg
Aanhanger geremd 900 kg
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter onafh., dwarsarmen
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 257 mm
Remmen achter trommels, 203 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 15-10-2004
Eerste afgifte in Nederland 15-10-2004
Laatste tenaamstelling 18-05-2023

Bandenmaten

Voorbanden 185/65R14
185
65
R14
Achterbanden 185/65R14
185
65
R14
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 185/65R14
Achterband 185/65R14

Het eerste getal (185) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R14) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 14" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
50-PR-HD
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport