Zoek op kenteken:

vandaag 205 meldingen
laatste update: 22-10-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze HYUNDAI met kenteken: K-218-SF de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide HYUNDAI rapport van K-218-SF.

Schademelding maken voor K-218-SF? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor K-218-SF zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met K-218-SF. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor K-218-SF zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze HYUNDAI.

Wij hebben 30.010 HYUNDAI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

HYUNDAI IONIQ

Toegevoegd op: 29 oktober 2023

Algemene informatie

Kenteken K-218-SF
Merk HYUNDAI
Model IONIQ
Kleur Blauw
Bouwjaar 10-02-2020
Nieuwprijs € 41.366
Brandstof Elektriciteit
0-100km/h 9,9 seconden
Topsnelheid 165 km/h
Importauto Ja
APK tot 10-02-2024

Motor en milieu

Vermogen kW / PK bij 295 rpm
Koppel 295 Nm
Actieradius - km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 10-02-2020 tot 10-02-2024 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 10-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktplaats.nl
Datum 29-10-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 15 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken K-218-SF Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van HYUNDAI IONIQ modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag -
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4470 mm
Voertuig breedte 1820 mm
Voertuig hoogte 1450 mm
Wielbasis 2700 mm
Spoorbreedte voor 1555 mm
Spoorbreedte achter 1555 mm
Massa rijklaar 1602 kg
Massa ledig voertuig 1502 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven, 280 mm
Remmen achter schijven, 284 mm

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 10-02-2020
Eerste afgifte in Nederland 17-02-2021
Laatste tenaamstelling 06-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 205/55R16
205
55
R16
Achterbanden 205/55R16
205
55
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 205/55R16
Achterband 205/55R16

Het eerste getal (205) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
K-218-SF
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport