Zoek op kenteken:

vandaag 154 meldingen
laatste update: 22-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze HYUNDAI met kenteken: G-458-ST de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide HYUNDAI rapport van G-458-ST.

Schademelding maken voor G-458-ST? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor G-458-ST zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met G-458-ST. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor G-458-ST zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze HYUNDAI.

Wij hebben 32.791 HYUNDAI meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

HYUNDAI KONA

Toegevoegd op: 2 november 2023

Algemene informatie

Kenteken G-458-ST
Merk HYUNDAI
Model KONA
Kleur Grijs
Bouwjaar 29-11-2019
Nieuwprijs € 41.415
Brandstof Elektriciteit
0-100km/h 7,6 seconden
Topsnelheid 167 km/h
Importauto Nee
APK tot 29-11-2023

Motor en milieu

Vermogen kW / PK bij 395 rpm
Koppel 395 Nm
Actieradius 449 km km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

Resultaten
Geen aandachtspunten! In de periode van 29-11-2019 tot 29-11-2023 is dit voertuig nooit afgekeurd tijdens een RDW APK.

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website Marktplaats.nl
Datum 12-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 20 (bekijk alle foto's)
bron: Marktplaats.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 02-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 11 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken G-458-ST Ja
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Niet verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Het slotmechanisme van de afneembare lastdragerconstructie kan door wisselbelastingen tijdens het rijden ontgrendelen waardoor de kogelconstructie met de daarop aanwezige lading los kan komen van het voertuig.

Mogelijk gevolg
De lastdragerconstructie met eventuele lading kan tijdens het rijden losraken van het voertuig en op het wegdek vallen.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. Deze zal het productienummer controleren en indien nodig de lastdragerconstructie vervangen.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 862
Terugroepactie 1
Omschrijving
De controle unit van de hoogspanningsaccu werkt mogelijk niet juist.

Mogelijk gevolg
Door het niet tijdig melden van benodigde controle signalen van de hoogspanningsaccu kan een of meerdere accucellen beschadigd raken en doorbranden.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De werkzaamheden bestaan uit het preventief controleren van de accumodules en indien nodig vervangen, Ook zal de software voor de hoogspanningsaccu controle unit aangepast worden
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 77.121
Terugroepactie 1
Omschrijving
In de software van het ESP-systeem kan een storing optreden. Als gevolg werkt de electrische rem (IEB) dan niet.

Mogelijk gevolg
Voor het afremmen van het voertuig zal het rempedaal dan met meer kracht dan gewend moeten worden bediend. Dit wordt ook aangegeven met een controlelampje.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt verzocht een afspraak te maken met een merkdealer. De merkdealer zal de software van het ESP-systeem overschrijven met een nieuwere versie.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 129.161
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
De voertuigeigenaar wordt in 2 stappen geholpen. In de 1e brief moet iedere eigenaar naar de Hyundai dealer waar de laadcapaciteit softwarematig wordt beperkt tot 90%. Daarna zal gefaseerd iedere eigenaar worden aangeschreven om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar en de laadcapaciteit wordt weer teruggezet naar 100%.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696
Terugroepactie 1
Omschrijving
Bij regelmatig laden tot 100% kan de isolatie van de hoogspanningsbatterij beschadigen wat na langere tijd tot kortsluiting en zelfs brand zou kunnen leiden.

Mogelijk gevolg
Bij een kortsluiting in de hoogspanningsbatterij is er kans op brand in de motorruimte.

Herstel
Zodra beschikbaar wordt iedere eigenaar benaderd om de hoogspanningsaccu te vervangen voor een verbeterde exemplaar De laadcapaciteit die eerder naar 90% is gezet wordt teruggezet naar 100%. Voertuigen die tussen maart en augustus 2021 een nieuwe hoogspanningsaccu hebben gekregen worden nogmaals gecontoleerd.
Uitslag terugroepactie 1
Probleem verholpen? Verholpen
Aantal teruggeroepen: 30.696

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4180 mm
Voertuig breedte 1800 mm
Voertuig hoogte 1570 mm
Wielbasis 2600 mm
Spoorbreedte voor 1575 mm
Spoorbreedte achter 1575 mm
Massa rijklaar 1760 kg
Massa ledig voertuig 1660 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting 80 kg
Aanhanger ongeremd -
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter semi-onafh.
Vering voor schroefveren
Vering achter schroefveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter gev. schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Nee
Eerste toelating op de wereld 29-11-2019
Eerste afgifte in Nederland 29-11-2019
Laatste tenaamstelling 30-10-2023

Bandenmaten

Voorbanden 215/55R17
215
55
R17
Achterbanden 215/55R17
215
55
R17
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 215/55R17
Achterband 215/55R17

Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (55) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R17) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 17" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
G-458-ST
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport