Zoek op kenteken:

vandaag 202 meldingen
laatste update: 26-11-2024
autoschade
online inzien

Schades.nl verzamelt informatie over voertuigen met een Nederlands kenteken.

Controleer voor deze FORD met kenteken: VZ-350-F de schademeldingen. Bekijk online schades en km-standen, download het uitgebreide FORD rapport van VZ-350-F.

Schademelding maken voor VZ-350-F? Heeft u schademeldingen / foto’s over dit voertuig? Dan kunt u deze schademelding online doorgeven.

Deze informatie komt uit: advertentiegeschiedenis, gebruikersmeldingen, BPM data bij import, APK gegevens, foto’s, km-standen en natuurlijk schademeldingen. Zoek op een kenteken om meer informatie in te zien over het kenteken. Voor VZ-350-F zijn er verschillende punten gevonden.

Download het uitgebreide rapport en krijg direct zicht op meer informatie over het voertuig met VZ-350-F. Extra punten in het uitgebreide rapport zijn onderanderen: schadecontrole, advertentiegeschiedenis (mits bekend), dagwaarde, chassisnummer, km-standen, voertuigopties, meldcode etc.

Informatie of schademeldingen toevoegen? Via het kopje: "Schade melden" kan er melding gemaakt worden met foto’s. Schademeldingen kunnen door particulier en bedrijf worden toegevoegd mits duidelijk kenteken op foto’s vermeld staat.

Voor VZ-350-F zijn er verschillende gegevens gevonden. Download het uitgebreide rapport en bekijk alle informatie die wij kunnen vinden over deze FORD.

Wij hebben 73.988 FORD meldingen geregistreerd staan. Bekijk hier de lijst.

FORD TRANSIT CUSTOM

Toegevoegd op: 13 december 2023

Algemene informatie

Kenteken VZ-350-F
Merk FORD
Model TRANSIT CUSTOM
Kleur N.v.t.
Bouwjaar 28-06-2016
Nieuwprijs € 35.187
Brandstof Diesel
Vermogen 74 kW / 101 PK
Topsnelheid 155 km/h
Transmissie 6 v., handgeschakeld
Importauto Ja
APK tot 29-06-2024

Motor en milieu

Vermogen 74 kW / 101 PK bij 3500 rpm
Koppel 310 Nm bij 1300 rpm
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 2198cc
Verbruik stad 8.3 l/100km
Verbruik snelweg 6.6 l/100km
CO2-uitstoot 192 g/km
Zuinigheidslabel Niet beschikbaar

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

APK resultaten

APK goedgekeurd na reparatie op: 22-06-2023 om 16:14
Aandachtspunt 1 Schijf-, trommelrem loopt niet vrij
APK goedgekeurd na reparatie op: 27-06-2022 om 15:55
Aandachtspunt 1 Bandenspanning op 1 as niet gelijk
Aandachtspunt 2 Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm
APK goedgekeurd na reparatie op: 29-06-2021 om 14:04
Aandachtspunt 1 Bandenspanning op 1 as niet gelijk
APK goedgekeurd na reparatie op: 17-06-2020 om 16:28
Aandachtspunt 1 Dimlicht onjuist afgesteld
APK goedgekeurd op: 14-06-2019 om 09:24
Geen aandachtspunten Tijdens deze keuring zijn er geen gebreken geconstateerd

Internet geschiedenis

Vermelding 2
Website NederlandMobiel.nl
Datum 13-12-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 12 (bekijk alle foto's)
bron: NederlandMobiel.nl
Vermelding 1
Website Marktnet.nl
Datum 22-11-2023
Vraagprijs (bekijk uitgebreid rapport)
KM stand (bekijk uitgebreid rapport)
Aantal foto's 10 (bekijk alle foto's)
bron: Marktnet.nl

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95

Terugroepacties

Om verschillende redenen kan een voertuig worden teruggeroepen door de fabrikant. Vaak vanwegen de veiligheid, maar ook bijvoorbeeld om sjoemelsoftware. Een terugroepactie is niet erg mits het probleem verholpen is. In de kentekencheck kunt u zien of het voertuig een terugroepactie had en of het probleem verholpen is.
Resultaat
Terugroepactie voor kenteken VZ-350-F Nee

Importcheck (voorbeeld)

In dit importrapport zit het overzicht met BPM bedragen van FORD TRANSIT CUSTOM modellen met hetzelfde bouwjaar welke geïmporteerd zijn naar Nederland. In onze importcheck komt naar voren of het importbedrag logisch is.

Is het BPM bedrag veel lager voor dit voertuig? Wees dan extra voorzichtig, voertuigen welke met schade geïmporteerd zijn betalen namelijk minder BPM.
Importvoertuig Ja
BPM bedrag € 8.567
Geïmporteerd uit (bekijk land)
Indicatie rest-BPM op moment van importeren (bekijk uitgebreid rapport)
Ons oordeel
Op basis van bovenstaande gegevens: (bekijk uitgebreid rapport)

Gestolen voertuig controle

Dit kenteken is gecontroleerd op geregistreerde diefstal.
Politie Niet gestolen
VerzekeringsmaatschappijVerzekeraar Niet gestolen
RDW Niet gestolen

Maten & gewichten

Voertuig lengte 4972 mm
Voertuig breedte 1986 mm
Voertuig hoogte 1972 mm
Wielbasis 2933 mm
Spoorbreedte voor 174 mm
Spoorbreedte achter 172 mm
Massa rijklaar 2004 kg
Massa ledig voertuig 1904 kg
Toegestane max. massa voertuig -
Maximale laadvermogen -
Maximale dakbelasting -
Aanhanger ongeremd 750 kg
Aanhanger geremd -
Maximale kogeldruk -
Laadruimte inhoud -

Onderstel

Wielophanging voor onafh., McPherson
Wielophanging achter star
Vering voor schroefveren
Vering achter bladveren
Remmen voor gev. schijven
Remmen achter schijven

APK en historie

Vervaldatum APK Onbekend
Importauto Ja
Eerste toelating op de wereld 28-06-2016
Eerste afgifte in Nederland 30-12-2016
Laatste tenaamstelling 20-11-2023

Bandenmaten

Voorbanden 215/65R16
215
65
R16
Achterbanden 215/65R16
215
65
R16
Dit voertuig is vanuit de fabriek uitgevoerd met:

Voorband 215/65R16
Achterband 215/65R16

Het eerste getal (215) geeft de breedte van de band aan in millimeters.

Het tweede getal (65) is de hoogte van de band.

Het derde getal met de letter R (R16) geeft de diameter aan voor de velgmaat. In dit geval is dat 16" (inch).

Uitgebreid rapport

Bekijk uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
Rapport PDF €29,95 €9,95
VZ-350-F
Uitgebreid rapport:
  • Schade check
  • KM stand check
  • Voertuigopties
  • Advertentieprijzen
  • Chassisnr. / meldcode
  • Eigenaren registraties
bekijk rapport